Eski sevgiliye geri dönmek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Eski sevgiliye geri dönmek?
Arkadaşlar yıllar önce ilköğretim 7. Sınıfta iken benden iki yaş küçük bir kızlar sadece 1 hafta çıktım.. Ama.. Bundan başka kızdan çıkmadım.. Ben bu kızı bizim okula gelince bende iyi kalp alev aldı. Şimdi o lise 2 ben 4te sınıflarımız aynı katta benim serviste gidiyor benim köylüm.. Kız çok güzel.. 3-4 aydır yine kesişmeler yaşandı.. Ben onun bakışlarını yakadım oda benim.. Ben nasıl geri döneceğim geri nasıl açılacağım. Biliyorum içinizden sen reelde halledemiyorsan niye buraya yazıyorsun diyebilirsiniz.. Ben sadece sizin düşüncelerini almak istedim...

ÖZELLIKLE GÖKÇEN abim ,kabız civciv oğuzhan, by_gablin oğuz, enkazcı emrullah, bunlardan yorum bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR


turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
uygun anı kolla ve birden dalma olaya ağırdan git. bence
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Nasılsın görüsümeyeli deyip gir konuya okuldan derslerden havadan sudan sözet sonra gözlerinin içine bakıp insan ne hatalar yapiyo zaman zaman aah ahh de pişkin pişkin :D
Tabi gülmiyceksin gülersen anca ders notu alabilirsin kızdan
:ehe
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Nasılsın görüsümeyeli deyip gir konuya okuldan derslerden havadan sudan sözet sonra gözlerinin içine bakıp insan ne hatalar yapiyo zaman zaman aah ahh de pişkin pişkin :D
Tabi gülmiyceksin gülersen anca ders notu alabilirsin kızdan
:ehe

devamı? :D
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Osman kestigini yakaladıysan iş daha kolay 1-2 gün bulundugu ortamda bulun selamlas nasılsın falan de aranızı ısıtın yani.
Sonra da açılırsın zaten yeniden baslayalım resetleyelim de bide sakasına der gibi pismanım falan de.
Amaaa sen terkettiysen ilk çıktıgınızda isin zor.Gerçi kesiyomus seni demek ki She want's you :D
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Osman kestigini yakaladıysan iş daha kolay 1-2 gün bulundugu ortamda bulun selamlas nasılsın falan de aranızı ısıtın yani.
Sonra da açılırsın zaten yeniden baslayalım resetleyelim de bide sakasına der gibi pismanım falan de.
Amaaa sen terkettiysen ilk çıktıgınızda isin zor.Gerçi kesiyomus seni demek ki She want's you :D

:D ansızın o gitti.. Sanırım başka şehire gitmiştiler. Ondan kayboldu.. Sonradan geri geldiler. Evet selamlaşma güzel bi fikir. Birde mart ayıydı sanırım bu yıl. Kar tatili olacak. Durakta oturuyorum dışardan geçen gızların... Kesiyorum.. :naughty: benimkide karşımda oturuyor.. Dışarı bakarken aynen şunu dedi.. Osmanın gözler yine dışarda deyip hafif bi gülüş yaptı.. Tabi utandım orada.
 

enkazcı

Üye
gardaşım benden yorum beklemiyormuydun :(
şaka bir yana git açıl önce faceden sonrada reelden
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Valla sen arayı ısıt 1-2 gün gerisi çorap sökügü gibi gelir zaten.Sonrası bildigin klasik.
Zor bi olay da degil konu açmana bile gerek yokmus :D
Gız kesiyse daa ne duriysin olay damam la :D
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
gardaşım benden yorum beklemiyormuydun :(
şaka bir yana git açıl önce faceden sonrada reelden

ayıpsın gardaşım bak yukarı ilk mesaja

---------- Eklendi @ 16:32:31 ---------- Yazıldı @ 16:30:25 ----------

Valla sen arayı ısıt 1-2 gün gerisi çorap sökügü gibi gelir zaten.Sonrası bildigin klasik.
Zor bi olay da degil konu açmana bile gerek yokmus :D
Gız kesiyse daa ne duriysin olay damam la :D

arayı sıcacık yapacağız. Bak gör o zaman... :D
 

enkazcı

Üye
ayıpsın gardaşım bak yukarı ilk mesaja

---------- Eklendi @ 16:32:31 ---------- Yazıldı @ 16:30:25 ----------



arayı sıcacık yapacağız. Bak gör o zaman... :D

olmuş gardaşım... :)
dediğim gibi yap önce faceden felan yaz sonra reele yavaş yavaş kaptırırsın
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
olmuş gardaşım... :)
dediğim gibi yap önce faceden felan yaz sonra reele yavaş yavaş kaptırırsın

kızın facesi var mi ki bilmiyorum.. Reelde selamlaşmayı hafta 1 kere felan oluyor
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Osman'ım bana sormamışsın ama :D Eğer bana sorarsan git direk açıl derim
Daha önceden tadığın ve arkadaşlık yaptığın birisi. Hele seni kesiyorsa hiç durma
Senin iş kolay anlayacğın.
 

enkazcı

Üye
Osman'ım bana sormamışsın ama :D Eğer bana sorarsan git direk açıl derim
Daha önceden tadığın ve arkadaşlık yaptığın birisi. Hele seni kesiyorsa hiç durma
Senin iş kolay anlayacğın.
kız beni kesiyorduda noldu bugün gittim konuştum bişey olmadı adımıda y*vş*ğa çıkarmış knkası gldi kızın dövecektim knkasını zaten mal bişey
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Osman ilk adımı ondan bekleme, bekliyorsan çok beklersin söyleyeyim.

Madem ki hâlâ kesişiyorsunuz, demek ki ikiniz de birbirinizden hoşlanmaya devam ediyorsunuz. Bu durumda senin yapacağın tek şey, onunla olabildiğince aynı ortamda bulunman olacaktır. Muhabbet düzeyiniz haftada bir selamlaşmaktan ibaret olmasın. Git yanına konuş, sohbet et. Zaten konuyu açtıktan sonra gerisi geliyor merak etme. "Heyecan yapma" demeyeceğim sana, çünkü biliyorum ki böyle durumlarda heyecanlanmamak mümkün değildir. Yalnız heyecanın, konuşmanı veya duruşunu etkileyecek ya da beden diline yansıtacak düzeyde olmasın.

Böyle durumlarda duyguları içe hapsetmek doğru değildir. Gidip açılmak en doğrusudur. Sonuçta karşındaki de insan evladı değil mi? En fazla "hayır" cevabı alacaksındır. Bu da, senin ona karşı hissettiklerini içinde tutmandan iyidir. Ki zaten hayır cevabı almazsın, kesişiyoruz diyorsun; bir zahmet bir şeyler olsun artık. Ama olacak olan şey, erkek tarafından başlatılmalı ki, sağlam bir temel atılabilsin. Umarım anlatabilmişimdir istediklerimi.

Saygılar. :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
osmaaaan
benden yorum beklemiyor musun ?
:hih:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Osman'ım bana sormamışsın ama :D Eğer bana sorarsan git direk açıl derim
Daha önceden tadığın ve arkadaşlık yaptığın birisi. Hele seni kesiyorsa hiç durma
Senin iş kolay anlayacğın.

gençlikte çok baş yakmışsın sanırım hidayet abi :ehe

---------- Eklendi @ 17:22:11 ---------- Yazıldı @ 17:21:19 ----------

kız beni kesiyorduda noldu bugün gittim konuştum bişey olmadı adımıda y*vş*ğa çıkarmış knkası gldi kızın dövecektim knkasını zaten mal bişey

her kızın bakışı değişiktir. :D

---------- Eklendi @ 17:24:25 ---------- Yazıldı @ 17:22:11 ----------

Osman ilk adımı ondan bekleme, bekliyorsan çok beklersin söyleyeyim.

Madem ki hâlâ kesişiyorsunuz, demek ki ikiniz de birbirinizden hoşlanmaya devam ediyorsunuz. Bu durumda senin yapacağın tek şey, onunla olabildiğince aynı ortamda bulunman olacaktır. Muhabbet düzeyiniz haftada bir selamlaşmaktan ibaret olmasın. Git yanına konuş, sohbet et. Zaten konuyu açtıktan sonra gerisi geliyor merak etme. "Heyecan yapma" demeyeceğim sana, çünkü biliyorum ki böyle durumlarda heyecanlanmamak mümkün değildir. Yalnız heyecanın, konuşmanı veya duruşunu etkileyecek ya da beden diline yansıtacak düzeyde olmasın.

Böyle durumlarda duyguları içe hapsetmek doğru değildir. Gidip açılmak en doğrusudur. Sonuçta karşındaki de insan evladı değil mi? En fazla "hayır" cevabı alacaksındır. Bu da, senin ona karşı hissettiklerini içinde tutmandan iyidir. Ki zaten hayır cevabı almazsın, kesişiyoruz diyorsun; bir zahmet bir şeyler olsun artık. Ama olacak olan şey, erkek tarafından başlatılmalı ki, sağlam bir temel atılabilsin. Umarım anlatabilmişimdir istediklerimi.

Saygılar. :)

:hmmm çok güzel bir anlatım olmuş. :tşk: dediğiniz gibi ben başlatayım tekrar ortamı

---------- Eklendi @ 17:25:24 ---------- Yazıldı @ 17:24:25 ----------

osmaaaan
benden yorum beklemiyor musun ?
:hih:

üstat kusura bakma. Nickin bi garip akılda tutmak değil yazmak garip geldi.. Buyrun hasan bey düşüncelerinizi alalım :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
facebookla sakın açılma zamanında zararını gördüm ben git kızla sohbet et hemen olmaz zaten vakit geçir tenefüste yanına git öyle şeyler işte :oke:
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
valla herkes soyleneceklerı soylemıs.

Bana kalan rahat rahat gıt yanına normal bır konusma halı.
Heyecana ona buna gerek yok rahat ol... Oyle agzının ıcıne dusecek halın olmasın..
Agırdan al bıraz. Sohbetı ılerlet 2 gune zaten canım cıcım su yolunu bulur . :oke:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
facebookla sakın açılma zamanında zararını gördüm ben git kızla sohbet et hemen olmaz zaten vakit geçir tenefüste yanına git öyle şeyler işte :oke:

facesi yok oğuzhan.. Teneffüste yanına gitmek mümkün değili gibi. Çünkü ya sınıftalar yada dışarda arkadaşları ile birlikte.

---------- Eklendi @ 17:34:30 ---------- Yazıldı @ 17:33:09 ----------

valla herkes soyleneceklerı soylemıs.

Bana kalan rahat rahat gıt yanına normal bır konusma halı.
Heyecana ona buna gerek yok rahat ol... Oyle agzının ıcıne dusecek halın olmasın..
Agırdan al bıraz. Sohbetı ılerlet 2 gune zaten canım cıcım su yolunu bulur . :oke:

helal kardeşim.. Şu açılma hali varya ha ışte ona nasıl bir cümle ile girmek gerekir?
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

yavuzkaraca
Cevap
7
Görüntüleme
579
DaNq3rB0y
jackjack
Cevap
4
Görüntüleme
24K
-LiveYourLife-


Üst Alt