Astrosman
Üye
Eski sevgiliye geri dönmek?
Arkadaşlar yıllar önce ilköğretim 7. Sınıfta iken benden iki yaş küçük bir kızlar sadece 1 hafta çıktım.. Ama.. Bundan başka kızdan çıkmadım.. Ben bu kızı bizim okula gelince bende iyi kalp alev aldı. Şimdi o lise 2 ben 4te sınıflarımız aynı katta benim serviste gidiyor benim köylüm.. Kız çok güzel.. 3-4 aydır yine kesişmeler yaşandı.. Ben onun bakışlarını yakadım oda benim.. Ben nasıl geri döneceğim geri nasıl açılacağım. Biliyorum içinizden sen reelde halledemiyorsan niye buraya yazıyorsun diyebilirsiniz.. Ben sadece sizin düşüncelerini almak istedim...
ÖZELLIKLE GÖKÇEN abim ,kabız civciv oğuzhan, by_gablin oğuz, enkazcı emrullah, bunlardan yorum bekliyorum.
ÖZELLIKLE GÖKÇEN abim ,kabız civciv oğuzhan, by_gablin oğuz, enkazcı emrullah, bunlardan yorum bekliyorum.


benimkide karşımda oturuyor.. Dışarı bakarken aynen şunu dedi.. Osmanın gözler yine dışarda deyip hafif bi gülüş yaptı.. Tabi utandım orada.


çok güzel bir anlatım olmuş.
dediğiniz gibi ben başlatayım tekrar ortamı
