Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En Karizmatik Telefon Hangisi?
Sponsorlu Bağlantılar
AkreP_KraL_19_1
Üye
8800
DJ GENTLEMAN
Üye
samsung D600 e verdim ben oyumu yani en iyisi o içlerinde bana göre
CanceR
Üye
ben 7610 kulanıyom ama 8800 iyi bişiye benziyo
recepali
Üye
bence 8800
AkSiYoN
Üye
3100 D600 Olabilir
serhatdiri
Üye
yaa siz ne yaptınız baba yaaa 8800 varken diğerlerine telefon bile demem ben.D600 diyen arkadaşlar herhalde hayatlarında hiç 8800 görmemişler
FerreT
Üye
Kesinlikle N95
dj_falcon
Üye
bence v3 kardes yinede sen bilirsin
ycg35
Üye
8800 araya bi n73 sıkıştırsaydın iyi olurdu oyumu n73 e verirdim
nightblue0631
Üye
N95 diyorum ben ve bi daha N95
onrbry
Üye
8800 Sirocco warmı ötesi ?
zangoo
Üye
listeye göre en karizma tasarım siemens sL65 var eger telefonu tanıtan gören varsa bilirler birde onun küçük kardeşi sL55 varki çok şirin
canturgay
Üye
benc ede 6630 nolcakkk.
dallaspage
Üye
Sony ericsonsuz olmaz
7610 iyidir
Tec/-/no
Üye
aralarından SL65
optimus
Üye
incelik benim icin karızmadır...
the_poison
Üye
nokia en iyisi
hackerby17
Üye
nakianın pırlanta kaplı bi telefonu vardı 1milyon 400bin dolara o telefonu cok sevmistim resimlerine hasta kalmıstım joystic i mavi elmastan dı