En Karizmatik Telefon Hangisi?

Sponsorlu Bağlantılar

En karizmatik telefon hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    323
ozzzy

ozzzy

Üye
bence beyaz n70
 


deli_emre61

Üye
bence benim tel daha güzel nokla 5110;;)
 

deli_emre61

Üye
bence benim tel daha güzel nokla 5110;;)
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
RAZR V3x Türkiye ye bi gelsin karizma+özellik ortalıkta karizma denen bişey kalmaz.

özellikleri de çok güzel.
General Network UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2005, 1Q
Status Available
Size Dimensions 99 x 55 x 20 mm, 89 cc
Weight 125 g
Display Type TFT, 256K colors
Size 240 x 320 pixels, 33 x 45 mm
- Second external 65K colors display, STN (96 x 80 pixels)
- Downloadable wallpapers, screensavers
Ringtones Type Polyphonic (24 channels), MP3
Customization Composer, download
Vibration Yes
Memory Phonebook 1000 entries, Photo call
Call records 10 dialed, 10 received, 10 missed calls
Card slot microSD (TransFlash), up to 512 MB
- 64 MB internal memory
Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD No
EDGE No
3G Yes, 384 kbps
WLAN No
Bluetooth Yes, v1.2
Infrared port No
USB Yes
Features Messaging SMS, MMS, Email, Instant Messaging
Browser WAP 2.0/xHTML
Games Yes + downloadable
Colors
Camera 2 MP, 1600x1200 pixels, video, flash; secondary video call VGA camera
- Java MIDP 2.0
- MP3/AAC/MPEG4 player
- T9
- Calendar
- SyncML
- Voice memo
- Voice dial
Battery Standard battery, Li-Ion (BC60) 840 mAh
Stand-by Up to 250 h
Talk time Up to 5 h
 
VoLo

VoLo

Üye
benim oyum tabiki 7610'a.karizma konusunda çok başarılı.ama V3 ve 8800'da çok iiler bu konuda.ama neden D600 demiş çoğunluk anlamadım valla :S
 
kikaksk

kikaksk

Üye
<div class='quotetop'>(denizyalcin &#064; Feb 22 2006, 08&#58;50 AM) [post=283644]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
RAZR V3x Türkiye ye bi gelsin karizma+özellik ortalıkta karizma denen bişey kalmaz.

özellikleri de çok güzel.
General Network UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2005, 1Q
Status Available
Size Dimensions 99 x 55 x 20 mm, 89 cc
Weight 125 g
Display Type TFT, 256K colors
Size 240 x 320 pixels, 33 x 45 mm
- Second external 65K colors display, STN (96 x 80 pixels)
- Downloadable wallpapers, screensavers
Ringtones Type Polyphonic (24 channels), MP3
Customization Composer, download
Vibration Yes
Memory Phonebook 1000 entries, Photo call
Call records 10 dialed, 10 received, 10 missed calls
Card slot microSD (TransFlash), up to 512 MB
- 64 MB internal memory
Data GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD No
EDGE No
3G Yes, 384 kbps
WLAN No
Bluetooth Yes, v1.2
Infrared port No
USB Yes
Features Messaging SMS, MMS, Email, Instant Messaging
Browser WAP 2.0/xHTML
Games Yes + downloadable
Colors
Camera 2 MP, 1600x1200 pixels, video, flash; secondary video call VGA camera
- Java MIDP 2.0
- MP3/AAC/MPEG4 player
- T9
- Calendar
- SyncML
- Voice memo
- Voice dial
Battery Standard battery, Li-Ion (BC60) 840 mAh
Stand-by Up to 250 h
Talk time Up to 5 h
[/b][/quote]



cok güsel telefonmuş...
 
ouSahin

ouSahin

Üye
benim tel tabikide ama tamirde bozuldu 15 gün yok ya


 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
6260 siyah karizmatik ama sadece karizmatik
 
barabelli

barabelli

Üye
8800
 

perfectlover

Üye
Bence benim telefonum. Yani Siemens SX1.
 
amedian

amedian

Üye
arkadaslar ne nete girebiliiyorum nede baska bisey yapabiliyorum ma samsung 3,2mp telmi cıkard yahu bi de samsung bolumune girip bakıyım yorumları test konusu acılmısmı moedl p850 ve 3,2mp way be 2 ay nete giremedik 3mpler cıkmıs 82 mb da dahili hafıza varmıs cihazda yuh
 
Fatihyet

Fatihyet

Üye
en iyisi tabiki bnm tel tabiki s.e w8ooi . özellik karizma şekil herşey var. all in one yani
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
yaw bence karizma==D600
 
abuvice

abuvice

Üye
W900i..derim geçerim..
 
ABC

ABC

Üye
6260 ama gri daha güzel ayrıca sadece karizma değil kamera hariç her şeyi dört dörtlük
 

exalted_156

Üye
arkadaslar bana sorarsanız 7610 en cekıcı telefon ve s60 olması.....
 
Exalans

Exalans

Üye
8850 tabikiiii
 
ocu77

ocu77

Üye
8800 varken o listede dierleri elma şekeri olur :D
 
danger03

danger03

Üye
bence 8800 karizma
 
JASONN

JASONN

Üye
7610 diorum:D cep telefonu tarihinin bi klasigi bnce
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt