En Karizmatik Telefon Hangisi?

Sponsorlu Bağlantılar

En karizmatik telefon hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    323

Astronom

Üye
Kesinlikle 8800 derim başka model yok valla.
 


gentleman

gentleman

Üye
tabiki 8800
 

<YGT>

Üye
tartışmasız 8800 derim
10 numara bi tel bencee 8800
d600 de diebilirsiniz ama bnce tipi ktü...
 
Dark saga

Dark saga

Üye
kesinlikle w810i derim.
 

dr.isocan

Üye
Diğer seçeneğini göz önünde bulundurmadan düşünürsek Motorola v3. Çünkü orda sayılan telefonlardan daha karizmatik bisürü telefon var. Hangi birini desek...Motorola çok şık ama kimseye tavsiye etmem
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
bence RAZR V3i.ancak fazla özellik yok derseniz o zaman RAZR V3x derim.&#33;
 

onur_poy

Üye
bence de en karizmatik 8800
 

^^AnaCOnDA^^

Üye
Kendi telefonum diye söylemiyorum en karizmatik telefon 7610
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(huseyin_anaconda &#064; Jan 13 2006, 02&#58;08 AM) [post=251395]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Kendi telefonum diye söylemiyorum en karizmatik telefon 7610
[/b][/quote]

Tamam karizmatikte 8800 ve V3&#39;ün yanında karizması felan yerlerde oluyor..
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
bence genç telefonu w800 ve 8800 w800i tasarımı guzel genç telefonu ama genç diilsenez ve bir kariyer sahibi iseniz 8800
 

RockFord Fosgate

Üye
ben fıkrımı deıstırıyorum ve MOTOROLA L7 dıyorum mukemmel karızma+yeterlı ozellık superr&#33;&#33;&#33;
 
__Midas__

__Midas__

Üye
8800 neresi karizma anlayamadım 1.500 ytl verip alınırmı o telefon,gider 9500 alırım karizma,business de bu telefon gider.
 

RockFord Fosgate

Üye
9500 kalas gıbı telefon asıl onun nesı karızma???gıt 9210 AL o zmn.......
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
En karizma tel razrv3 black üstüne tanımam.
 

S_L_A_Y_E_R

Üye
d600
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
en karizmatik telefon benimkisi 6230
 

RockFord Fosgate

Üye
L7 dıyorum hala:))))dıgerlerı tras&#33;&#33;&#33;&#33;
 
__Midas__

__Midas__

Üye
LG P-7200 süper karizma....
 

RockFord Fosgate

Üye
ewet guzel telefon bızım kanka almıs yenı ınceleme fırsatm oldu&#33;
 

Blacklion

Üye
beyler en karizma k750i sade şık + yerterli özelliklere sahip
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt