slm,ben 3 senedir w700i kullanıyorum ve ÇOOOOK memnunum.satmaya niyetim yok ama k850i veya w910i almayı düşünüyorum.ARTIK KAPORTA BOYA ATMAYA BAŞLADI VE ÇOK DÜŞÜRDÜM.BOYADIM HERYERİNİ..buraya yazıyorum,kim gelirse gelsin sonyericsson'un o kristal netliğindeki sesini geçemez.nokia da neymiş????patlak sanki hoparlörler.bizim ailede herkez sonyericssson kullanıor.k770i,w700i,k750i,j100i var.herkeze sesleniyorum burdan.___O ÇAM AĞACI KÖKÜ GİBİ OLAN NOKİA LARI ELİNİZDEN ATIN VE BİRAZ ÇAĞDAŞ OLUN.
MODERNLEŞİN BİRAZ,LÜTFEN,RİCA EDİYORUM.
KAMERA DESEN SONY,SES DESEN SONY,ÖZELLİK DESEN SONY,İSİM DESEN SONY.
PARA DESEN SONY.
N73 650 TL.K850İ 580 TL.K850İ DE 5.0 MP KAMERA VAR,N73 ???? 3.2.DALGA GEÇER GİBİ OLMASIN AMA O TELEFON ANCA 100 LİRA EDER..........
TŞK EDERİM.