en çok ses çıkartan telefon?

Sponsorlu Bağlantılar

en çok ses çıkartan telefon?

  • n73 me

    Kullanılan: 1 7.1%
  • w810i

    Kullanılan: 9 64.3%
  • w800i

    Kullanılan: 1 7.1%
  • k750i

    Kullanılan: 1 7.1%
  • w580i

    Kullanılan: 1 7.1%
  • 6300

    Kullanılan: 1 7.1%
  • k700i

    Kullanılan: 0 0.0%
  • w610i

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    14
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
umt1905

umt1905

Üye
    Konu Sahibi
en çok ses çıkartan telefon?
arkadaşlar en çok ses çıkartan telefon hangisi sizce?
 


yenisezon

Üye
w700i bence onuda ekleseydin:D
çok memnunum kaliteli bir telefon
 
sonyericsson

sonyericsson

Üye
bence w700i veya w710 n 73 ten çok sesi çıkıyo ve tek hışırtı yok bende w180i kullanıyorum ama ses çıkmıyokş derinlerden bir yerinden geliyo heralde
 
oguziverson

oguziverson

Üye
arkadaşlar herkez w810i demişte herelde burası sony ericsson bölümü olduğu için olmalı yapmayın allah aşkına bnim n73me nin sesini fulleyip arkadaşın w810i sinin yanına götürüyorum
arkadaş telini kapatıyo utancından:pro::coold:
zaten hoparlör farkına bakın n73 ün bi hoparlörü w810i eder
 
realraul

realraul

Üye
arkadaşlar herkez w810i demişte herelde burası sony ericsson bölümü olduğu için olmalı yapmayın allah aşkına bnim n73me nin sesini flleyip arkadaşın w810i sinin yanına götürüyorum
arkadaş telini kapatıyo utancından:pro::coold:
zaten hoparlör farkına bakın n73 ün bi hoparlörü w810i eder
Normal-fabrika çıkışı w810i ler öyledir;
Ama akustik yüklenmiş olanlar, N73 e rahat kafa tutuyor; ben yükledim, sonuç şahane.
Hatta akustik yükledikten sonra; ben bu telefonun o orijinal(sesi çıkmayan) haline 2 ay nasıl tahammül etmişim hayret ediyorum ;)
 

CoNsigLeRiE

Üye
evet w810i ye acustic atarsanız kralı gelse gecemez
 
aydin45

aydin45

Üye
en iyisi n99 2 tane w810inin çıkardığı ses kadar çıkarıyor
 

ayhan2

Üye
arkadaslar akustik yükleyin diyosunuzda nasıl bulabilirim yardımcı olurmusunuz
 
realraul

realraul

Üye
arkadaslar akustik yükleyin diyosunuzda nasıl bulabilirim yardımcı olurmusunuz
Yüklemeyi biliyo musun; sadece akustik dosyaları mı lazım?
Özel mesaj atarsan yardımcı olurum...
 

ayhan2

Üye
Yüklemeyi biliyo musun; sadece akustik dosyaları mı lazım?
Özel mesaj atarsan yardımcı olurum...
dostum ben yeni üyeyim o yüzden ozel mesaj atamıyorum. programda yok. yuklemeyide bilmiyorum. yardımcı olursan sevinirim.
 
realraul

realraul

Üye
dostum ben yeni üyeyim o yüzden ozel mesaj atamıyorum. programda yok. yuklemeyide bilmiyorum. yardımcı olursan sevinirim.
Kendi profiline tıkla; sol üst tarafta özel mesaj menüsü var, gelen kutusuna tıkla.
Özel mesaj attım sana; orada var yapman gerekenler; kolayına gelirse yaparsın.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
 
batuhan_44

batuhan_44

Üye
nokiada katmışsın ankete o zmn söyliyim en iyi ses bana kalırsa nokia 6233 den çıkar çift stereo hoparlör
 
maddevil

maddevil

Üye
w880i kullanıcısıyım ama arkta w810i var ve arkadaki hoparlörlerine hayranım imkanım olsaygı öyle 3 tane hoparlörde kendi tlf yaptırırdım :)) yaparım ama tlf tlfluktan çıkar :))
 
cafer_avcı

cafer_avcı

Üye
yapmayın arkadaşlar w550i manyağ ses cıkarıyor bende d600 e250 ve bi tanede n70 onun kadar ses cıkaramıyor siz yatıyorsunuz:kop:
 
aslan92_5

aslan92_5

Üye
bence w810i nin sesi o kadar abartılacak kadar deil,mesela n73 ün sesi w810i den daha iyi bizzat yan yana kendim denedim utandım resmen:mahcup:
 
yusuf ali

yusuf ali

Üye
puffffffffff nokia 6270 tel varken bu tel sesleri tartışılırmı :)bence en kaliteli ses ve en yüksek ses 6270 ten gelioooooo:oke:
 
nurikaratas

nurikaratas

Üye
Nokia 6233 tartışılmaz...
 
carandiru

carandiru

Üye
acustic falan hikaye arkadaşlar arkadaşımda w810i var acustiginide yuklettic eskisnden %15-20 artış oldu amanda aman diyebilcegimiz bi artış olmadı bende 6270 var bilen bilir sesini 2 hoparlorlü net temiz ve yuksek ses çıkarıyo fakat 6233-n73 ikisinide sevmem ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler cihazların sesi sonylerin alayı gelse 2ye katlar :oke:
 

hadioradan

Üye
çin malı telefonlar 1 numara acaip ses war :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt