Elim Kırılaydıda Teleservice Garantili Telefon Almayaydım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
zaten biz de arkadaşa kanunsuzluk yap git döve döve al demedik ki arkadaşlar nasıl okudunuz onu anlamadım ben? Biz de dedikki telefonu aldığın yere git anladıkları dilden konuş sonra git heyet raporu al git dava aç kimse kanunsuzluk et demedi
 


.Murat.

.Murat.

Üye
ben seni anlıyorumda sen benim söylediklerimi neresinden okuyupda anlıyorsunki
devlet eskisi gibi vatandaşı sahipsiz bırakmıyor derdini söyle haklıysan kuruluşun yakasına yapışayım diyor
siz hala ne diyorsunuz

buyur link telefonla olmasa netle hizmet veriyor

 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
güzel kardeşim zaten ben anladım seni zaten lafına itiraz eden yokki senin haklısın diyorum başından beri. Sakin ool
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.
.Murat.

.Murat.

Üye
güzel insan ben sakinim sorun yok
anlamayana anlatmak için yazıyorum:D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
eyvallah sağolasın :D
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
neden biliyormusun sen bağırdın yenisini aldın
peki diğer vatandaş daha suskun nasıl alacak?
şikayet edilmesi halinde kanun yoluyla alınırsa şirket için ders olur
kanun sesini çıkaranada çıkarmayanada eşit hak tanımış olur
devlet kurumlarında yada özelde esas tutulan vatandaşın şikayet potansiyeli
bir kurumdan herkes dertli ama devletin diğer kuruluşlarına bu kurum hakkında şikayette
bulunulmayınca herşey yolunda gibi görünüyor

sana kısa bir örnek vereyim
acil bir durumdan dolayı özel hastaneye gitmek zorunda kaldık
acil durum olduğu için para talep etmemeleri gerekiyor
ama hastane güzelce bir fiyat çıkardı
öyle bağırıp kızmadık sağlık bakanlığını arayıp durumu kısaca anlattık
bakanlığın talimatı üzerine parayı ödedik ama kesinlikle makbuz alınız denildi bizde makbuzumuzu aldık
2 gün sonra bakanlık müfettişleri ile hastane yolunu tuttuk ve paramızı geri aldık
hastane hakkındada rapor tuttular
peki bu sadece banamı yaramış oldu?hayır
benden sonraki vatandaşlar içinde örnek teşkil etmiş oldum
neyse anlayan anladı zaten


teşekkür ederim

sende lafı nasıl anladıysan tartışılan konu halıne getırmışsın arkadaş:) kimseye hakem heyetıne başvurma hakkını zorbalıkla al demedi kımse 1 ila 3 ay arası değişimi bekleyebiliyorsan kimse içın sorun yok bir ürün dört kez tamıre gitmişse aynı sorundan dolayı değişim mecburidir garanti yükümlülüklerine bakabilirsiniz?
 
.Murat.

.Murat.

Üye
İlk yazdığın mesajlarına bakarsan neden böyle söylediğimi anlarsın
hakemdi heyetti sonradan ekledin
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
[ENGİN];4604731' Alıntı:
google da en çok şikayet alan teknik servis o zaten bir bakın istersenız.arkadaşım teli aldıgın yere götür vur masaya anladıkları dilden konuşmak iyi geliyor onlara kız bağır bak nasil değişim yapıyorlar hiç korkma

ne varmış mesajda ben hakkımı böyle ararım ve alırım isteyen istedıği şekilde hak arayabilir ben bağırir çağırırım bir digerı mahkeme yoluyla hakkını arar.benım uygulamamı da kimse yapmak mecburıyetınde değil arkadaşım :)
 
.Murat.

.Murat.

Üye
engin kardeşim hala anlamamışsın:D
demek istediğim şikayet olursa kimsenin bağırmaya masaya vurmaya
ihtiyacı kalmaz
 
ibrahimhd

ibrahimhd

Üye
engin kardeşim hala anlamamışsın:D
demek istediğim şikayet olursa kimsenin bağırmaya masaya vurmaya
ihtiyacı kalmaz

Bende size katılıyorum herkes hakkını kanun yolu ile aramalı.
Amaaaa sizinde hak vereceğiniz bir konuyu kanun ve onun işleyişindeki eksikliği belirtmek isterim.

Bende almış olduğum bir ayıplı mal gerekçesi ile hakem heyetlik durumdayım hakem heyetine başvuralı 3 aydan fazla oldu kararım halen çıkmadı.
Şöyle düşünün siz almış olduğunuz ürünü kullanarak para kazanıyorsunuz yaşamınızı o ürün sayesinde sağlı yorsunuz ürünü aldınız ve ayıplı çıktı gittiniz kanun yolunu kullandınız ve beklemeye başladınız doğal olarak ürünü kullanamadığınız için parada kazanamıyorsunuz ne yapacaksınız nasıl yaşacaksınız?
Şu ana kadar araştırmalarım sonucu hakem heyetine başvurularda 2 aydan önce kararlar çıkmıyor yani en iyi ihtimalle hakem heyetlik oldunuzmu 2 ay bekliyorsunuz.

Eksiklik kanundaki işleyişin yavaşlığı ağır yürümesi kanun uygulaması ne zaman hızlanır insanlarin sorunları kısa ve makul bir sürede çözülür o zaman size sonuna kadar hak veririm.

Yukarıda verdiğim örneği yaşayan insanları gördüm ve en basiti kendimden örnek vereyim bakın 3 aydan fazladır hakem heyeti kararı bekliyorum ya ben geçimimi o ürünü kullanarak sağlayan biri olsaydım 3 aydan fazla sürede kiramı,faturalarımı vs vs kim ödeyecekti sorarım.
Burada iş devletimize düşüyor bu kurum ve kanun uygulamasını bir an önce hızlandırmaları gerekir,o zamana kadar bende ilk tercih olarak diğer arkadaşın yöntemini kullanırım ve tavsiye ederim son çare olarak kanun yolunu düşünürüm.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
süper anlatmışsın ağzına sağlık :good:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
engin kardeşim hala anlamamışsın:D
demek istediğim şikayet olursa kimsenin bağırmaya masaya vurmaya
ihtiyacı kalmaz

anlıyorum seni kardeşim seninde fikrin önemli elbet ust mesajdakı arkadaşında sorunu 3 aydan fazladır kı hallolmamış bu sorunda var işte;)
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Beni turkcell'den Mecidiyeköy LG'den Üsküdar şengüller'den aradılar yumuşak davranınca üste çıkmaya çalışyırlar bağır biraz onlar anlıyor o zaman ne denmek istendiğini :islik Yurt içinde aldığım telefona kaçak ibaresi koyuldu bunlara bağıra çağıra hallettim
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
firmalar çamura yatmaz da servisler neden çamura yatar anlamam sanki cebinden kesiyorlar telefon bozuk olunca
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt