Merhaba arkadaşlar. Yeni cihazlarda gorilla cam kullanıldığı için ekranın çizilmesi imkansıza yakın. Ben ekran için kullanmıyorum ve çizik yok ama kasa için düşünebilirsiniz. Tercih meselesi.
imkansıza yakın değil,toz herşeyi çizebilir.örneğin telefonu boş cebine at ama tozlu ise ekran bir süre sonra aşınmadan dolayı çizilir.Merhaba arkadaşlar. Yeni cihazlarda gorilla cam kullanıldığı için ekranın çizilmesi imkansıza yakın. Ben ekran için kullanmıyorum ve çizik yok ama kasa için düşünebilirsiniz. Tercih meselesi.
bir önceki sayfada yazdım.Gorilla cam nedir ve hangi telefonlarda mevcut ?

imkansıza yakın değil,toz herşeyi çizebilir.örneğin telefonu boş cebine at ama tozlu ise ekran bir süre sonra aşınmadan dolayı çizilir.
----------Eklendi @ 21:21:47 ---------- Yazıldı @ 21:21:28 ----------
bir önceki sayfada yazdım.![]()

c6-01,c7,n8 galaxy s vs gibi telefonların üzerinde olan çizilmeye dayanıklı cam![]()
n8 de gorilla glass yok.
var.n8 de gorilla glass yok.
aynen kardeşim elim alışmış o çıktımı telefon bi garip geliyorTelefonu ilk aldığımda kıyamayıp silikon kılıf aldım şimdide alıştım o olmayınca kullanamıyorum![]()

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Problem?


arkadaslar aramızda heralde benim kadar ekran camı çizilmeye müsait bir işte çalışan yoktur ceplerim demir tozu ve talası dolu olur herzaman ama n8imin ekranında birtane bile çizik yok hiçbir koruyucuda kullanmıyorum tek sorun hoparlörü patladı demir tozundan onuda servis garantiden yapıyo
