Ekran Kartı Hakkında Buyrun...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Ekran Kartı Sistem Her Şey Yani :)
 


Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
v0ld3m0rt1s
:
Ayrıca AMD FX
işlemcileri
boşuna tercih etme. Phenom II x4 serisi oyunlarda daha
başarılılar
. 960 veya 965 alınabilir. Biraz zorlanırsa x6 1050T de alınabilir.

Yani Hangisini Almalıyım Sizce Ondan Demek Istedim.

 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sımdııııı...
Anakartın enyuksek. 1066fsb desteklıyor.. Overclock hesabıda kat.. Stabılıte olarak 1100fsb rahat yapar.
Senın ıslemcının frekansı 11x200 den 2.2ghz.
Sen overclock yapıp bunu 266x11 den 2.9 ghz sevıyesıne yukseltırsen. Islemcıden max performans alırsın..
Ama temal macun yeni olsun fan ve kasa temız olsun sıcaklık sorunu çekmeyesin... 2.9ghz e overclock yapmasanda 2.6 yap enaz yani. 240x11 den 2640 yapar :oke:

overclock meselesını daha ayrıntılı anlatırım.. Sımdı elleme ama ekran kartını aldıktan sonra yap derim :oke:....

Pm de yazdıgın ekran kartını almak ıcın once saglam bır guckaynagı lazım.... O ekran kartı eski zaten alınmaz artık...
Ekran kartı ve power yazıcam pc ye gecıyorum..
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Ekran Kartı Eski Biliyorum Ama Ucuz :( 125 Tl'cik :(
Overclock Öğretirseniz Yaparım.Fanlar Iyi Çok Şükür.İşlemci Sıcaklığı Maksimum 35e Çıktı.
Bu Volar Nvidia 9600 Gt 1gb 256bit ddr3 pizel shader ve vertex shader versiyon kaçtır :(

---------- Eklendi @ 20:36:12 ---------- Yazıldı @ 20:35:17 ----------

Ve Ve Ve Sunuda söyleyeyim
W7 i Kurmak istiyorum Buna Kasar Mı? (2gb de Ekstra Ram Alacağım Bide)
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Ekran Kartı Eski Biliyorum Ama Ucuz :( 125 Tl'cik :(
Overclock Öğretirseniz Yaparım.Fanlar Iyi Çok Şükür.İşlemci Sıcaklığı Maksimum 35e Çıktı.
Bu Volar Nvidia 9600 Gt 1gb 256bit ddr3 pizel shader ve vertex shader versiyon kaçtır :(

---------- Eklendi @ 20:36:12 ---------- Yazıldı @ 20:35:17 ----------

Ve Ve Ve Sunuda söyleyeyim
W7 i Kurmak istiyorum Buna Kasar Mı? (2gb de Ekstra Ram Alacağım Bide)

Ya şu saçma sapan "can you run it" siteleri sizi yanıltmasın :) HD 5450 de Pixel shader 5.0 ama Fifayı anca oynarsın.

Öncelikle buna takılmayalım. İllaki meraklıysan DX 11 destekli her kat Pixel Shader versiyonu 5.0'dır. Gt 9600 yanılmıyorsam 4.0 yalnız sen bu kartla bir çok oyunu orta çözünürlükte ve orta grafikte oynarsın. Hiç bir oyunda senin pixel shaderin veya vertex shader'ın 5.0 değil diye oynatmamaızlık etmez :)

Win 7 kurabilirsin problem çıkarmaz. 2 Gb daha ram al ve 32 bit ile devam :)
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Peki Kardeşim 64bit Yüklersem Ne Olur?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
enaz 4 gb ram olmadıktan sonra 64bit sisteme gerek yok.
3gb ramde 32bit kullanılır.

ekran kartı konusunda dediğim gibi o yazdıgın ddr3 ve dx10. pixeli bimiyorum..
ekran kartı olarak mesela HD5750 alabilirsin. :oke:
para yeterse HD5770...
power olarak teknobiyotikte aerocool 500watt kırmızı bir power var ona bak :oke:
süper powerdır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Hex4d0r

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Ekran Kartını Aldım Artık :D
Şu Overclock Olayını Nasıl Yapacağız?
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Valor Demiştim Ya :)
Ya Bu Makineye Çok Yatırım Yapmayacağım Ya.Temelli Sıfırlarım İleride
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Ahahaha :)
Evet Koktuğum Başıma Geldi.Ekran Kartını Daha Almadım Ama 2gblik Rami Sanırım Anakart Kaldırmadı.Olsun Böylesi Daha Iyi Oldu.Yeni Sistem Toplarım :)

anakart MSI 970A-G46
ekran kartı sapphire HD6850
4 gb ddr3 1600mhz ram. (3 gb 600 mhz sanırım var bende)
amd FX4100 işlemci.
aerocool 500watt 80 plus power.

Bu Sistem Iyi midir Kardeşim.Yazdığını Tekrar Sana Yolladım Ama :)
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
elindeki 667 mhz ramleri kullanamazsın.. uyumsuz....
nereden alacaksın bu parçaları ?
ona göre parçalarda değişim yapabilirim.
sistem güzel ama :oke:

ram şunu alacaksın.
4 gb 1600mhz DDR3 Corsair vengeance tek modül ram
diyerleri doğru..
nereden alacagını söyle ona göre bir daha degerlendireyim
ankarada oturyorsan bir bilgisayarcı var normalden çok ucuza satıyor gidip ordan alabilirsin :oke:
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Ankarada Oturuyorum.
Ama Kardeşim 0 Olsun.2.El Asla Almam.Birde Garantisi Var Mı Parçaların Oda Var :)
Peki Bu Sistem Mesela Kaç Yıl Idare Eder Beni.Mesela 10 yıl Çıkan Oyunları Rahat Oynar mıyım? Ve ya Anakart, Parçaları Değiştirmeye Kalksam Rahat Olur mu? Uyumsuzluk Çeker Miyim?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
parçalar sıfır ve garantili..
anakart uygun yazarım birazdan parçaları ve alacagın yeri
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
ram

işlemci

kasa ve güçkaynagı beraber

anakart olarak
MSI 970A-G46... al trdukkanda yoktu.
ekran kartı


toplam 1300 lira felan yapar :oke:

harddisk eskini kullanırsın... :) çunku çok pahalılar.. alacam dersen
seagate barracuda 500gb sata3 veya western digital caviar blue 500gb sata3 alabilirsin. :oke:

1300 TL çok gelirse
işlemciyi FX4100 yap.
ekran kartın süper gtx560 Tİ süper karttır :oke:
ama yine 1250 çok gelirseeee..
ekran kartını powercolor HD6850 veya sapphire HD6850 yap

ozaman 1000 liranın altına iner..
anakartı değiştirme sakın. 970A-G46 :oke:


---------- Eklendi @ 09:38:48 ---------- Yazıldı @ 09:38:20 ----------

linkteki bilgisayarcı burası.
 
  • Beğen
Tepkiler: Karasimsek25

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim Sistemi Şöyle Dizmeyi Planlıyorum Öncelikle Belirteyim:
Ekran Kartı Bencede Süper Ama Pahalı Ya :( Yani Yapmaya Çalıştığım 900 Lira Ve Civarı Olacak Ama Sağlam Bir PC Dizmeyi İstiyorum.Çok Şey Istiyorum Ama :)

İşlemci:



Arasında Kaldım.Biri 6 Çekirdek Biri 4 Çekirdek Ama Biri 3.6 Ghz Birisi 3.3 Ghz Sen Ne Dersin?

Anakart:


Bu Zaten Dediğinden :)

Ram:


Dediğinden :)

Ekran Kartı:


Şuna Kanım Isındı Ya Biraz.Sence Iyi Midir Bu?

Ve Geldik Power Supply e :)
Kendi Kasamı Kullanacağım.O Yüzden Kasaya Gerek Yok.Bak Bir Tane Power Supply Indirime Girmiş Şu:


600 Watt.
Yani Güç Kaynağına Ayırdığım Bütçe 100 Lira.
Ama Verimlilik Diye Bir Şey Var.O Nedir?

Kardeşim Yoruyorum Kusura Bakma :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
onemlı degıl ben yardımcı olurum.
Vatan bılgısayardan alma derım cunku ındırım dısında pahalı satıyor. Vatandan 1000 lıralık sıstemı dısardan 850 cıvarına alabılırsın :oke:

sısteme gelırsek. Ghz olayına takılma. Her 2 ıslemcıde cok rahat ısınma yapmadan 4ghz de calısabılıyor..
Ama butceme uygun olsun dersen...

Trdukkan sıtesınden yada ıste arastır ankarada elden enucuz neredeyse ordan al parcaları...

Islemcı amd fx4100
anakart 970a-g46
ramler kıngston hyperx 1600mhz ddr3 (4gbx2) 8gb dual kıt
ekran kartı sapphire hd6850
harddısk zaten eskısı... Tabı sata harddısk ıse...

Kasa meselesıne gelırsekkk....
Yukardakı parcalar ozellıkle ekran kartı sıcagı sevmez....
Eskı kasaların sogutması hıcte ıyı degıl.. Havalandırma kotu olunca sıstem cok ısınıyor...
Benım tavsıyem benım yazdıgım kasayı al derım.. 200 lıra cok degıl sogutması cok ıyı ve çıt ses cıkarmıyor....
Ama dersenkı ılla kasayı kullanıcam.
550watt hıgh power 80plus bronz power var onu al.
Ykardakı lıtepower dan daha ıyı verımlılıgı yuksek :oke:
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Vatandan Almayacağım Zaten.Ürün Gösteriyorum :)
Kasayla Beraber 1000 Tl Desek Hmm...
Peki Benim Parçaları Alacak Bildiğin Bir Yer Var Mıdır Ankarada?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt