Kardeşim Sistemi Şöyle Dizmeyi Planlıyorum Öncelikle Belirteyim:
Ekran Kartı Bencede Süper Ama Pahalı Ya

Yani Yapmaya Çalıştığım 900 Lira Ve Civarı Olacak Ama Sağlam Bir PC Dizmeyi İstiyorum.Çok Şey Istiyorum Ama
İşlemci:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Arasında Kaldım.Biri 6 Çekirdek Biri 4 Çekirdek Ama Biri 3.6 Ghz Birisi 3.3 Ghz Sen Ne Dersin?
Anakart:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu Zaten Dediğinden
Ram:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Dediğinden
Ekran Kartı:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Şuna Kanım Isındı Ya Biraz.Sence Iyi Midir Bu?
Ve Geldik Power Supply e

Kendi Kasamı Kullanacağım.O Yüzden Kasaya Gerek Yok.Bak Bir Tane Power Supply Indirime Girmiş Şu:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
600 Watt.
Yani Güç Kaynağına Ayırdığım Bütçe 100 Lira.
Ama Verimlilik Diye Bir Şey Var.O Nedir?
Kardeşim Yoruyorum Kusura Bakma
