Ekran Kartı Hakkında Buyrun...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
yukarda yazdım ya...
nova bilgisayar ve TRdukkan sitesi 2 side ankaradan satış yapıyorlar.
 


Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Tamam Bunlar Benim Parçaları Alsınlar 3-5 Kuruşa Fark Mark Halletmeye Çalışırım.
Şimdi Kardeşim Sistemin Son Durumuna Sen Ne Diyorsun Sence?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
son durum nedir hangilerini seçtin ?
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
anakart MSI 970A-G46
ekran kartı sapphire HD6850
8 gb ddr3 1600mhz ram.
amd FX4100 işlemci.
500 wattlık Dediğin O Kasa

Ve Bir Şey Duydum Şimdi Artık 500wattlar Az Geliyormuş.Alacaksan 750watt Falan Olsun Dediler.Sen Ne Dersin?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
paraya kıyacaksan 750 watt 80 plus alınır ama cok pahalılar.
Alacagın sısteme 500 watt yeter.

Yazdıgın parcaların
Anakart 50watt
ıslemcı 100watt
ekran kartı 150 watt
ramler 15watt
2 tane kasa fanı 10 watt
dvdrom 30watt.
4 tane de usb ekle 40watt olsa.
Hadı 30watta harddısk.

25 watt guvenlık payı ekle
Toplam 450 watt yapar :oke:

benım sana dedıgım 600 watt hıgh power 80plus powerı al 140 lıraydı heralde :D

haylı haylı herseye yeter :oke:
ılerde çift ekran kartı kullanmak ıstersen bır tane daha hd6850 alsan toplam 600watt yapar :ehe
yıne yeter..
750 watt abartıdır. 600 watt herseye yeter merak etme


---------- Eklendi @ 10:08:31 ---------- Yazıldı @ 09:58:09 ----------



mesela bu super bır powerdır
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Peki Kardeşim Çift Ekran Kartı Ne İşe Yarıyo 2 Kat Daha Mı Performans Yani :D
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
tabıkı cok daha fazla performans verıyor.
Ama pahalı bır mevzu.
Crossfire veya SLI denıyor buna :D

anakartında uygun crossfıre ıcın:D
16x-8x pcı ex slotları var.

Ama suan ıcın 1 tane hd6850 herşeye yeter :oke:
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Peki Bu Sistemle BF3 ü Oynar Mıyım :D
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
oynarsın tabi
ultra yüksek ayarda bile oynanır :oke:


---------- Eklendi @ 16:39:52 ---------- Yazıldı @ 14:54:24 ----------

bak mesela burada indirim var kargo parası 20 TL
toplam 1021 TL yapar :aha:


listede kasada var kasa ve poweri ayrı seçtim.
kasayı listeden çıkarırsan 100 lira daha ucuzlar toplam 920 TL yapar :oke:
oynayamicağın oyun yok.
5 günde kargoyla kapına kadar gelecek.
sol taraftan sepete ekle diyip alabilirsin böylece
orda montaj ve test yeri var onu seçme. 40 lira daha alıyorlar yoksa :oke:
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
oynarsın tabi
ultra yüksek ayarda bile oynanır :oke:


---------- Eklendi @ 16:39:52 ---------- Yazıldı @ 14:54:24 ----------

bak mesela burada indirim var kargo parası 20 TL
toplam 1021 TL yapar :aha:


listede kasada var kasa ve poweri ayrı seçtim.
kasayı listeden çıkarırsan 100 lira daha ucuzlar toplam 920 TL yapar :oke:
oynayamicağın oyun yok.
5 günde kargoyla kapına kadar gelecek.
sol taraftan sepete ekle diyip alabilirsin böylece
orda montaj ve test yeri var onu seçme. 40 lira daha alıyorlar yoksa :oke:


teknobiyotiği indirimle süslemişler :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim 900 Tl lik Şey Sepete At Dyince 1200 Tl Oluyor Ne İştir :)
Birde Kapıda Ödeme Seçeneği Yok Mu Ya Nedense Güvenemiyorum Ya da Şubesi Falan :(
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Kardeşim 900 Tl lik Şey Sepete At Dyince 1200 Tl Oluyor Ne İştir :)
Birde Kapıda Ödeme Seçeneği Yok Mu Ya Nedense Güvenemiyorum Ya da Şubesi Falan :(
güvenmeme gibi bir sorunun olmasın fazlasıyla güvenilir bir sitedir.
benim sana verdiğim linkten kasayı çıkardın heralde
öylece sepete atıp alışverişi bitir dediğinde indirimi uyguluyor
900 e düşüyor orda :oke:


---------- Eklendi @ 20:22:33 ---------- Yazıldı @ 20:07:08 ----------

kasa olmadan indirim yapmıyor . 1000 lira şart.
 
  • Beğen
Tepkiler: Karasimsek25

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Kasa Şart Diyosun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim Sapphire 6850 ile Msi 6850 Arasında Pek Fark Var Mı? Neredeyse 50 Lira Fark Var

---------- Eklendi @ 09:27:46 ---------- Yazıldı @ 09:25:34 ----------

Birde Şu oc Nedir? Benim Bildiğim Anlamlı Değil Sanırım :D
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Kardeşim Sapphire 6850 ile Msi 6850 Arasında Pek Fark Var Mı? Neredeyse 50 Lira Fark Var

---------- Eklendi @ 09:27:46 ---------- Yazıldı @ 09:25:34 ----------

Birde Şu oc Nedir? Benim Bildiğim Anlamlı Değil Sanırım :D

overclock demek yanı ghz hızını artırmak daha hızlı calısmasını saglamak...

Sapphıre ıle msi arasındakı fark lınklerını bır koy bakayım modelden modele fark edıyor :oke:
 

Karasimsek25

Üye
    Konu Sahibi




Birde BF3 Hediyeliymiş :) ikiside
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sen sapphire al MSI nın o modelinde sıcaklık sorunu yaşanabilir :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt