Düşünce paylaşımına ihtiyacım var :)

  • 26 Eylül 2012
  • 483 Okunma
  • 11 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Geçen yıl İstanbul Marmara Forumda bir cep telefonu mağasından yıllardır Nokia kullanıcısı olduğum için Nokia C7 aldım. Ancak bu telefondan çektiğim kadar hiçbirşeyden çekmedim ağzım çok yandı telefon devamlı suretle kendi kendine kapanıp açılıyor. Taşınma aşamasında faturayı kaybettiğim için de herhangi bir başvurudada bulunamıyorum. :( Muğla'da yaşadığım için İstanbul'a da gidemiyorum. Buda bana büyük bir ders oldu bir daha Nokia'yı hayatta tercihh etmeyeceğim. Neyse konuya geleyim. Yeni bir cep telefonu almayı düşünüyorum kendimce bir araştırma yaptım sonuç olarak iki model çıkardım bir tanesi
    Sony Ericsson Nozomi LT26i


    diğeri ise
    Samsung i9300 Galaxy S3

    kararsız kaldım. Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.!!
     


    Yazan: mart_23
  2. tabikide galaxy s3
     
  3. Sony ne ki dostum. Saçmalama
     
  4. Kardeşim öncelikle servislerin artık fatura yada garanti belgesi istemediğini bilmelisin, telefonu direk servise verebilirsin onlar sistemlerinde garantinin devam edip etmediğini görüyorlar.

    Bildiğim bir telefon olarak sgs3 diyebilirim.
     
  5. Çok saçma bence ksusra bakma,1 telefon için komple marka kötülemesi kadar kötü bişi yok.Çevrede o cihazdan memmun olan bir sürü insan var belki senin cihaz üretm hatası olmaz mı ? Bende 5800 için çok çektim ama yine nokia alıyorum.Bu bişiye değiştirmiyor.SG3 alsam bozulsa aynı sorunu onda da yaşasan bu sefer diyecekmisin bir daha samsung almam diye ?

    Bu iş böyle kardeşim,dediklerimi yanlış anlama sakın :)
     
  6. öncelikle teşekkür ederim arkadaşlar bilgilendirmeniz için.. :) Anılbaran kardeş düşüncene saygılıyım ancak kendimce bir daha nokia markasına bulaşmam.. Söyle bir anıyı paylaşmak istiyorum telefonum için Nokia'nın müşteri hizmetlerini aradım verilen cevap aynen söyle aldığınız mağazadan faturanızı çıkartın faturanızla birlikte telefonunuzu teknik servise gönderin. iyide benim sadece fatura için istanbula gidecek halim yok dedim. Yapabileceğimiz birşey yok dedi. Bende çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim dedim telefonu kapattım. bu konuşmada yaklaşık 2-3 hafta kadar önce oluyor. İnan bu husus canıma tak etti gidip yeni bir telefon alıp geçeceğim ama Nokia olmayacak ;)
     
  7. telefonunuzu garanti kapsaminda servise vermek icin faturaya gerek yok. Sadece cihazinizi servise vermeniz yeterli.
     
    OttomaN TigeR bunu beğendi.
  8. Adam ne yapsın abi, baksana müşteri temsilcisinin söylediğine. Diyecek lafım yok onlara. :(
     
  9. inanın bu konu o kadar çok canımı sıkıyorki 1 yıldır en sonunda telefonu duvara vurup kıracağım. yeni telefon alıp bu dertten nokia'dan kurtulacağım ..
     
  10. muşteri temsilcilerinin lafiyla hareket edersek işimiz var. Varsa cevrenizdeki en yakin kvk teknik servisine elden teslim edin gun icinde tamir edip verirler. Yoksa ucretsiz anlaşmali kargolari var verin kargoya arizayi da belirten bir not ekleyin bir iki gun icinde geridonuş yaparlar.
     
  11. Peki telefona refresh güncellemesini yaptın mı?
     
  12. Valla illa telefon alcam diyorsan s3 ama servise verebilirsin çünkü onlar görüyor garanti durumunu ki cihazda nokia kom aş garantisi yazması lazım onu goren her yetkili servis once imei kontrolden garanti kontrolu yapıp cihazı tamir eder
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
18/11/2018 - 08:33