dunyada tek forum biz kalsaydik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yassose

Üye
    Konu Sahibi
dunyada tek forum biz kalsaydik
XX: YY olm database gene doldu.
YY: Olm daha 5 dakika önce 40 GB yer sildik nan
XX : 1 milyar kişi yazıyor olm. Tükürseler bogulacaz beaaa..
YY : Ya üye alımını kapatsak mı ki ?
ZZ: Ben günde 1ooo üye siliyorum..
AA: Kaç adminimiz var toplam ?
XX : Unuttum abi yüzbin küsür diyeyim ben sana..
AA : Az daha al o zaman...

RR: Adama bak CC 2 tane mesaj yazmış !!!
CC:Yuhhh!!!!
RR : Babasının database sanki
CC : İP sini verin hemen banlatalım.. Hatta İP sinin 100 fazlasıyla 100 eksigini banlayalım
RR : Ne sucu var 1oo eksiginin ?


XX : Almanya'dan bi kız beni evine davet etti ne diyonuz gideyim mi ?
YY: Olmaz akşama Paris'te FT Buluşması var..
XX : Gelmesem olmaz mı ?
YY: Olmaz olm en son 4 yıl önce düzenledik orada.. Adamlar seni bekliyo kaç yıldır



abc : ''İkinci mesajı yazana 3. mesaj beleş! '' adı altında bi kampanya mı başlatsak ?
xyz : niye
abc : Artisligine..
xyz : Rakibimiz mi var olm ?
abc : Olsun .. Biraz iyimser tutum sergilemiş oluruz
xyz: Tarkan konser vericekmiş bizim için dooru mu ?
abc : Öle diyor fırsat bulursam arıyacam

Forumda kural deişiklikleri

madde-1: avatar ve resim eklentileri 1kb ile sınırlandırılmıştır.(kaldıracaktım ama çok yufka yürekliyim işte.. )

madde-2: eğlence kilitlenmiş.hataa silinmiştir. bu ve benzeri konular açan üyeler ağır para cazasına çarptırılacak ve bilgisayarlarına virüs bulaştırılacaktır.

madde-3: Pm´ler kaldırılmıştır.(database´in ırzına geçiyonus yaw, kaç kere dedik inboxta mesaj bırakmayın silin diye. babanızın database´i sanki.. )

madde-4: imzalar iki harfi geçemez; imza kullanmayan üyeler tercihimizdir. onlar için bi keleşlik düşünebiliriz..

madde-5: smilie kullnma hakkı bire inmiştir.


madde-6: ShoutBox yerinde kalacak fakat kullanıma kapatılacaktır.(telepatiyle anlaşın kardeşim banane..)

madde-7:bu güne kadar ileti ortalaması en düşük (mümkünse sıfır) olan ülkelerde ödül olarak FT buluşmaları düzenlenecektir..(orda bol bol geyik yaparsınız işte..)

not: ileti gönderdiği tespit edilen üyeler buluşmaya alınmayabilinir...

madde-8:üye seviyeleri tersten işleme alınacaktır.. ileti yezarsanız seviyeniz düşer.. dışlanırsınız yanii..

MOD'a iletini yazanın yakarım çırasını
 


SelmanTE

SelmanTE

Üye
:kop::kop::kop::kop:

çok orjinal olmuş yau
 
POWER

POWER

Üye
walla ya süper :kop:
 
kurt bey

kurt bey

Üye
:ehe:ehegüzel
 

yassose

Üye
    Konu Sahibi
tesekurler yorumlariniz icin
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
böyle oldumu durum sakat yaw:kop: tek smileyde iyi be, ben olsam onuda vermezdim...:ehe:lol
 
mservank

mservank

Üye
:kop::kop:
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
çok iyi;wanderful
 
maxiburak

maxiburak

Üye
:kop::kop::kop:
 
keremerson

keremerson

Üye
yok ya bence nega bi çaresini bulurdu ;) :p :ehe

güzelmiş :D
 
Altun.

Altun.

Üye
güzeldi
 

Oguzhayne

Üye
cok güzeldi
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
avatar ve resim eklentileri 1kb, tek smile, imza 2 harf, pm yok, eğlence yok... :ehe:ehe e ne anladım ben bu forumdan...:kop:
dünyada tek forum olmak iyi fikir ama zahmetli...
yok yaaa biz iyiyiz böyle... süpermiş...
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
:kop::kop::kop::kop:çok güldüm yaaa ......
 

islam61

Üye
guzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Reşwan
  • Kilitli
  • Sabit
Cevap
0
Görüntüleme
6K
Reşwan
Reşwan
Cevap
0
Görüntüleme
8K
Reşwan
OnePartizan
Cevap
0
Görüntüleme
2K
OnePartizan
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt