süper nova
Üye
-
Konu Sahibi
-
valla öyle üzülüyorum ki annemin gönderdiği paraydı o. zaten maddi sıkıntımız vardı o kadar oğlum alma telefon falan paran sende dursun dedi dinlemedim onu şimdi oturup ağlayasım var annemde uzakta ona da söyledim çok üzüldü hayatımda yaşadığım en berbat olaylardan biri bu
Kardeş olay ne zaman nasıl olduysa hemen yarın direk emniyete gidiyorsun durumu anlatıyorsun, adamın hesap nosu vs bildiğin ne varsa anlatıp şikayetçi olduğunu söylüyorsun anlaştık mı?
birşey yapabilirler mi acaba adamın kimlik numarası ve telefon numarası var elimde. zaten bugün aynı ilanı tekrar gördüm ama başka bir isimle ve başka bir telefon numarası ile açılmış aradım hemen ama cevap gelmedi. önceki telefon numarası da kapalı şu anda.
yani ne diyeyim bilmiyorum ama bence işi polislere bırakmalısin ..sen hele bi git emniyete, sonucu yaz buraya bakalım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?