Digitab S-1 Almak Almak İstiyorum :)

  • 26 Eylül 2012
  • 2602 Okunma
  • 16 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar shopping kanalında gördüm android yazıyordu.1 Ghz işlemci 256 Mb Ram.
    Angry Birds'ü açtı alet kafayı yedi çok fena kasıyor :) Kamerayı söylemeye gerek yok
    Aleti sağa tutuyor sonra sola çeviriyor kamera yarım saat sonra sola geliyor :)

    En kötüsü Rezistif Ekran yazıyor ama altta da multitouch yazıyor :)
     


    Yazan: Furkan Emekli
  2. sence alınır mı?kendin yazmışsın zaten:D
     
  3. bende Flash Tv'de görmüştüm o tabletten birşey olmaz daha kendileri özelliklerini yazamıyor. rezistif multitouch :d:
     
  4. beyler shoping tv'den alışveriş yapmayın amcam 2 yıl önce nokia 2730c telefon almıştı ime sahte çıktı sakın böyle televizyondan elektronik ürün alırken dikkat edin.
     
  5. :) Adam babasına yapmıyo :)
     
  6. Mantıksız zaten 250 olan şeyi 200e flan düşürürlerde 700 lira birden düşürürlerimi zaten akılı başında olan adam almaz :ehe
     
  7. Ama alan var hâlâ inanmıyorum milleti kandırıyorlar hemde en zayıf noktasından din

    Telefonu tanıtırken diyor ki Kur'an-ı Kerim özelliği diyor çoğu kişiyi böyle kandırıyorla ayıp ya .
     
  8. boşver alan alsın ben çevremdekileride uyarıyorm kendmde almıyorum alan zaten bi daha tövbe eder :ehe
     
  9. Aynen kardeşim uyarman yeterli bende uyarıyorum bi tane de bende var Çoh hoşuma gitti Napim :)
     
  10. isterse 2GHz, 2GB ram olsun yine de almam onu :D bende Flash TV'de izledim yerlere yattım izlerken yaaa kamerası falan :D hemen değiştirdim kanalı :D
     
  11. ahaha aynen:D
     
  12. En son para verilecek telefon :)
     
  13. angry birds bile kasarak oynatıyor makina kafayı yedi ekranda :ehe
     
  14. Aynen :)
     
  15. Paranı çöpe atmak istiyorsan al...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 03:29