Haber Dead Trigger 2 Windows Phone Platformuna Geldi

Sponsorlu Bağlantılar

enterneoll

enterneoll

Üye
Önce oyunu mağaza görevlileri bitiriyor değerlendiriyor galba :D beğenirlerse kullanıcıya veriyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: StRonK


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Onay almama derken?Ne gibi sorunlardan dolayı onay vermeyebilirler ki?Tam kodlanmaması filan mı?
Valla Microsoft onlarca kriterde denetliyor. Yanlış bir izin, hatlı bir kodlama, ram kullanımı yönetimi herhangi biri olabilir.
 

Emre

Üye
yeşil ışık daha yanmamış :(
 
dakamon

dakamon

Üye

Hadi hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: BLasTeaR, byibo, Murat Alper ve 3 diğerleri
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
wayy hayırlı olsun beyler iyisiniz hadi : )
 

Emre

Üye
1de gelirmi acaba
 
dakamon

dakamon

Üye
Kurdum oynadım lumia 820 de ara sıra ufak takılmalar dışında gayet akıcı ve medium kalite de oynatıyor. Ben çok beğendim bu performansı. 2 senelik telefon :) 1gb ramli. Aynı yıl çıkan aynı segmentteki android telefonlarda da görmek isterdim bu oyunun performansını :) acaba nasıl diye :D
 

Emre

Üye
Kurdum oynadım lumia 820 de ara sıra ufak takılmalar dışında gayet akıcı ve medium kalite de oynatıyor. Ben çok beğendim bu performansı. 2 senelik telefon :) 1gb ramli. Aynı yıl çıkan aynı segmentteki android telefonlarda da görmek isterdim bu oyunun performansını :) acaba nasıl diye :D
2012 çıkışlı p1
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: byibo
enterneoll

enterneoll

Üye
Kurdum oynadım lumia 820 de ara sıra ufak takılmalar dışında gayet akıcı ve medium kalite de oynatıyor. Ben çok beğendim bu performansı. 2 senelik telefon :) 1gb ramli. Aynı yıl çıkan aynı segmentteki android telefonlarda da görmek isterdim bu oyunun performansını :) acaba nasıl diye :D
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

S3 1 gb ram 720pde ultra grafik :)
 
  • Beğen
Tepkiler: H.TOGAN
dakamon

dakamon

Üye
s3 te ultra high diyo biraz kasma var fps düşük mediumda yada hight da akıcı oynatır. :) huwei canavar gibi oynatıyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: RetaXter
dücane

dücane

Üye
ya bu oyunda nasil silah ile atis edilir, ne yapsam olmuyor. Silahi üzerlerine dogrultuyorum, yine de ates etmiyor.
Üstelik otomatik ates etme ayarini kapatmama ragmen yine ates etmiyor. Ne silahi dolduruyor, ne ates ediyor, acaba oyunda bug mi var ?

Oyunu silip tekrar kurdum, ayni hata devam etmekte. Bu hatayi yasayan baska birisi var mi ?
 
saynesim

saynesim

Üye
oyun mağazada yerini aldı indirin arkadaşlar Windows Phone için "Dead Trigger 2" uygulamasına göz atın
 
  • Beğen
Tepkiler: byibo
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Oyunun ismini duymayalı baya bir zaman olmuştu.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
pc için windows store mağazına ne zaman gelecek acaba
 

Emre

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Minimum gereksinimler:
OS: Windows Phone 8.1 RAM: 1GB +
 
drangela61

drangela61

Üye
arkadaşlar oyunu indidrdim açtım play dedim oyun datası yükleniyor kısmı geldi uzun zamandır böyle ne kadar sürecek bu??
internetim gayet hızlı kaç gb ki :S
yok mu bir cevap??
 
dakamon

dakamon

Üye
Valla bende yükleme işlemi kısa sürmüştü bilemedim şimdi. Yülemeyi iptal et tekrar yüklemeyi bi dene.
 
drangela61

drangela61

Üye
Valla bende yükleme işlemi kısa sürmüştü bilemedim şimdi. Yülemeyi iptal et tekrar yüklemeyi bi dene.
teşekkür ederim hocam iptal ettim tekrar oyuna girdim yine aynı playa basınca başladı data indirmeye ben de anlamadım ki :S
 

kartal-78

Üye
Güzel oyun
 


Üst Alt