dalgınlıgıma geldi ..

@The SLayeR keşke c3 alsaydın bnm gibi 50 tl ye aldım tam mesaj telefonu ama güzel kandırmış adam seni
 
Tepkiler: The SLayeR ve The Shadow

-Emre

Üye
Abi yapmayin olan olmus bu arada @veyseloglu evo 3d'in duruyor hala ipodunu aramazsin yapariz biseyler
 
Tepkiler: abandonware ve The Shadow