Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
Sanırım bu sefer yeni sürüm sorunlu oldu arkadaşlar bir önceki sürümü kullanacağım ve ekranın sol üst kısmında beyaz nokta bu sürüm de tekrar meydana geldi sizde de oldu mu?

Yeni sürümü kullandığım sıralar ben de hiç karşılaşmadım ayrıca dün arco galaxy w forumuna yazdı lpa'da veya grafiklerde bir sorunla karşılaşmadım dedi
Her cm 11 (Galaxy w) sürümünde var olan iki hata: 1- Telefonu kapatıp açtığınızda ilk iki üç dakika kendine gelemiyor, geçişlerde ve Uygulama açmada çok yavaşlıyor ve ekran bi türlü kapatılamıyor (uykuya alınamıyor güç tuşuyla.)

2- Yukarıdaki madde olduğunda telefonu bikaç dakikalığına bir kenara bırakırsanız kendine geliyor ama uykuya geçmesi için altı yedi kez güç tuşuna basıp başarılı olduğunuzda bu sefer de ekran açılmıyor ne yaparsanız yapın. Sadece sanal tuşların ışığı yanıyor. Uzun basarak telefonu kapatmak zorunda kalıyosunuz.

Son sürümde var bu hata
ama Genelde gerçektende telefon geç uyanıyor. 3-4 sn sonra.

Bu olgunun(telefonun açılışta hemen kapatılamaması) bir hata olduğunu düşünmüyorum çünkü telefon açılırken 1 dakika boyunca telefonun çalışması için gerekli tüm servisleri ve fonksiyonları çalıştırıyor yani sistemin üzerinde bir yük var bu yüzden telefonu hemen kapatmaya çalışırsak telefon haliyle tepki vermeyebilecektir
 


stackbyte

stackbyte

Üye
Yeni sürümü kullandığım sıralar ben de hiç karşılaşmadım ayrıca dün arco galaxy w forumuna yazdı lpa'da veya grafiklerde bir sorunla karşılaşmadım dedi

bilmem ki tekrar tekrar kurdum sorun oldu bugün eski sürümü kurdum sıkıntı yok anlamadım gitti sadece internet sayfalarında görünüyordu dikkatimi o çekti oğuzhan sende kurulu ise chrome den denesene bir sana zahmet
 
sir mordred

sir mordred

Üye
bilmem ki tekrar tekrar kurdum sorun oldu bugün eski sürümü kurdum sıkıntı yok anlamadım gitti sadece internet sayfalarında görünüyordu dikkatimi o çekti oğuzhan sende kurulu ise chrome den denesene bir sana zahmet

Denerdim ama bende dün bi önceki sürüme döndüm maalesef
 
  • Beğen
Tepkiler: stackbyte
stackbyte

stackbyte

Üye
sağlık olsun kardeşim yeni sürüm inşallah çıkar yakın zamanda :)
 

scope_123

Üye
gelen çağrı ekranı sorunu da can sıkıcı bi 3-5 sn bekletiyor
 
stackbyte

stackbyte

Üye
önceki sürüme dön kardeşim kitlemeleri deli etti beni tam telefon lazım olacak kilitliyor :)
 
suleymania

suleymania

Üye
telefon günde ortalama 3 defa donuyor. bir de genellikle donma olayı status barı aşağı çekmek için dokunduğum zaman oluyor. bu şeffaflığını iptal mi etsem acaba ondan kaynaklanabilir mi. inşallah yakında güncellenir.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bu arada f2fs desteği için recovery hazır geriye sadece f2fs destekli kernel kalıyor onuda Hakan'la birlikte derleyeceğiz inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness, aJHier, kosovali41 ve 1 kişi daha
stackbyte

stackbyte

Üye
telefon günde ortalama 3 defa donuyor. bir de genellikle donma olayı status barı aşağı çekmek için dokunduğum zaman oluyor. bu şeffaflığını iptal mi etsem acaba ondan kaynaklanabilir mi. inşallah yakında güncellenir.

olmaz hocam ondan çünkü benim bar şeffaf değildi yine de oluyordu
Bu arada f2fs desteği için recovery hazır geriye sadece f2fs destekli kernel kalıyor onuda Hakan'la birlikte derleyeceğiz inşallah :)

bekliyorum haberlerini bilgilendirirsen sevinirim
 
aJHier

aJHier

Üye
Bu olgunun(telefonun açılışta hemen kapatılamaması) bir hata olduğunu düşünmüyorum çünkü telefon açılırken 1 dakika boyunca telefonun çalışması için gerekli tüm servisleri ve fonksiyonları çalıştırıyor yani sistemin üzerinde bir yük var bu yüzden telefonu hemen kapatmaya çalışırsak telefon haliyle tepki vermeyebilecektir

Arco Sorunla karşılaşmamış ama Yeni sürümde bir Sıkıntı var.
Hatta eski Sürüme Khan kernelin Yeni versiyonunu yükledim. Yine Sıkıntı oldu. Kernelle alakalı olabilir.
LPA ile alakası olcagını sanmıyorum.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Arco Sorunla karşılaşmamış ama Yeni sürümde bir Sıkıntı var.
Hatta eski Sürüme Khan kernelin Yeni versiyonunu yükledim. Yine Sıkıntı oldu. Kernelle alakalı olabilir.
LPA ile alakası olcagını sanmıyorum.

Hmm iyi tespit demekki kernelle alakalı bir sorun
Hmm iyi tespit demekki kernelle alakalı bir sorun

O zaman yeni versiyon cm11'e eski stock kerneli yüklemek donma sorunlarını çözecektir muhtemelen

Denemek isteyenler denesinStock kernel linkleri:

 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier

T.serdar

Üye
Ben yeni cm11 e yeni khan kernel kurdum ...87 olanini donma sorunu ortadan kalkti gibi su ana kadar hic donmadi
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier
sir mordred

sir mordred

Üye
Woow ustamız,geliştiricilerin geliştiricisi arco xda'da sorduğum bir soruya cevap yazmış kendimi gerçekten şanslı hissediyorum şuan :)

Sorduğum soruda şuydu:
Hani yeni güncellemede "new theme engine" özelliği entegre edilmişti fakat nasıl kullanılıcağını bilmiyorduk işte arcoya sordum. New theme engine özelliği cihaz konfigürasyonuna eklenmiş fakat cm takımı henüz ayarlar kısmındaki güncellemeyi(ayarlar>tema) cm depolarına kaynaştırmamış kısacası

Fontları değiştirebilme,kilit ekran duvarkağıdını değiştirebilme,bootanimasyonunu değiştirebilme gibi mükemmel özellikler barındıran "new theme engine" 'ı bir sonraki versiyonda kullanabileceğiz
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar, kosovali41 ve aJHier

T.serdar

Üye
Woow ustamız,geliştiricilerin geliştiricisi arco xda'da sorduğum bir soruya cevap yazmış kendimi gerçekten şanslı hissediyorum şuan :)

Sorduğum soruda şuydu:
Hani yeni güncellemede "new theme engine" özelliği entegre edilmişti fakat nasıl kullanılıcağını bilmiyorduk işte arcoya sordum. New theme engine özelliği cihaz konfigürasyonuna eklenmiş fakat cm takımı henüz ayarlar kısmındaki güncellemeyi(ayarlar>tema) cm depolarına kaynaştırmamış kısacası

Fontları değiştirebilme,kilit ekran duvarkağıdını değiştirebilme,bootanimasyonunu değiştirebilme gibi mükemmel özellikler barındıran "new theme engine" 'ı bir sonraki versiyonda kullanabileceğiz
Süper peki yeni güncelleme ne zaman gelirmiş?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Süper peki yeni güncelleme ne zaman gelirmiş?

Buna ancak arco karar verir ve ne zaman çıkaracaksın diye de soraman maalesef (xda'da böyle sorular hoş karşılanmıyor) bekleyelim görelim :)
 

scope_123

Üye
yazı fontu değiştirme ve kilit ekranı resmi değiştirme son güncellemede gelmişti zaten ama boot animasyonla ilgili bir şey yoktu
 
sir mordred

sir mordred

Üye
F2fs ve ext4 karşılaştırmalarına bir bakayim dedim ve yazma hızı(write speed) ile I/O hızı ext4'tekinden nerdeyse 3 kat daha hızlı. F2fs'yi cihazımızda kullanabilirsek bu hem sistem üzerinde hemde uygulama açma/yürütme hızlarında etkin bir artış sağlayacak recovery hazır geriye sadece f2fs destekli kernel kaldı. Beklemede kalın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar, melodileriyakar, aJHier ve 2 diğerleri
kosovali41

kosovali41

Üye
F2fs ve ext4 karşılaştırmalarına bir bakayim dedim ve yazma hızı(write speed) ile I/O hızı ext4'tekinden nerdeyse 3 kat daha hızlı. F2fs'yi cihazımızda kullanabilirsek bu hem sistem üzerinde hemde uygulama açma/yürütme hızlarında etkin bir artış sağlayacak recovery hazır geriye sadece f2fs destekli kernel kaldı. Beklemede kalın :)

Kolay gelsin hocam beklemedeyiz. İnşallah bir aksilik çıkmaz. CM11 performans açısından beni yeterince şaşırttı. Şimdi birde siz bu dediğiniz olayı gerçekleştirirseniz Wonder'ı eriyene kadar kullanırım. Allah utandırmasın, tekrar kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt