Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

stackbyte

stackbyte

Üye
donma sorunu var bu sürümde bende de dün kurdum kitlenip kitlenip durdu ne iş anlamadım bir önceki sürüm daha stabildi sanki donma yapıyor şarj daha çok gidiyor gibi geldi bana kurarken hesabı hata verdi diyor tekrar ayarlar kısmına attı 5 sefer temiz kurulum yaptım yine aynı başka karşılan oldu mu bu sorun ile ?
 


hasaneness

hasaneness

Üye
donma sorunu var bu sürümde bende de dün kurdum kitlenip kitlenip durdu ne iş anlamadım bir önceki sürüm daha stabildi sanki donma yapıyor şarj daha çok gidiyor gibi geldi bana kurarken hesabı hata verdi diyor tekrar ayarlar kısmına attı 5 sefer temiz kurulum yaptım yine aynı başka karşılan oldu mu bu sorun ile ?
Bende karsilastim
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
Bugun Telefon 4 defa Dondu. Sarj zamanlarına bakmadım.
sanırım Genel olarak son sürümde var.
Aynen sorun şarj yüzdesinde felan değil bugün bataryayı 3-4 defa çıkarmak durumunda kaldım, sistemde sıkıntı oldu.

Hatta kurulumdan sonra cm üye girişi yapılan yerde de durdu hatası verip bilgileri tekrar girmek durumunda kaldım.
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Aynen sorun şarj yüzdesinde felan değil bugün bataryayı 3-4 defa çıkarmak durumunda kaldım, sistemde sıkıntı oldu.

Hatta kurulumdan sonra cm üye girişi yapılan yerde de durdu hatası verip bilgileri tekrar girmek durumunda kaldım.
Sorunlarimiz ortak hepimizin.
Ayrica batarya cikarmek yerine power ve ses acma tuslarina 10-15 sn basili tutmanin daha faydali oldugunu okumustum.
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
Sorunlarimiz ortak hepimizin.
Ayrica batarya cikarmek yerine power ve ses acma tuslarina 10-15 sn basili tutmanin daha faydali oldugunu okumustum.

Telefon yanıt vermiyor ki donuyor dediğini yaptım ama?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Hasan enes kardeşimizin dediği doğru eğer herhangi bi donmayla karşılaşırsanız power butonuna uzun basarak telefonu kapatın(10-15 sn) bu yöntem bataryayı çıkarmaktan daha iyidir çünkü bataryayı çıkarınca direk devreler üzerindeki akımı kesiyor bu da donanımlara zarar verebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
hasaneness

hasaneness

Üye
Hasan enes kardeşimizin dediği doğru eğer herhangi bi donmayla karşılaşırsanız power butonuna uzun basarak telefonu kapatın(10-15 sn) bu yöntem bataryayı çıkarmaktan daha iyidir çünkü bataryayı çıkarınca direk devreler üzerindeki akımı kesiyor bu da donanımlara zarar verebilir
Power+ses acma tusu yapiyorum ama
Sanirim farketmiyor
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Her cm 11 (Galaxy w) sürümünde var olan iki hata: 1- Telefonu kapatıp açtığınızda ilk iki üç dakika kendine gelemiyor, geçişlerde ve Uygulama açmada çok yavaşlıyor ve ekran bi türlü kapatılamıyor (uykuya alınamıyor güç tuşuyla.)

2- Yukarıdaki madde olduğunda telefonu bikaç dakikalığına bir kenara bırakırsanız kendine geliyor ama uykuya geçmesi için altı yedi kez güç tuşuna basıp başarılı olduğunuzda bu sefer de ekran açılmıyor ne yaparsanız yapın. Sadece sanal tuşların ışığı yanıyor. Uzun basarak telefonu kapatmak zorunda kalıyosunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier
aJHier

aJHier

Üye
Her cm 11 (Galaxy w) sürümünde var olan iki hata: 1- Telefonu kapatıp açtığınızda ilk iki üç dakika kendine gelemiyor, geçişlerde ve Uygulama açmada çok yavaşlıyor ve ekran bi türlü kapatılamıyor (uykuya alınamıyor güç tuşuyla.)

2- Yukarıdaki madde olduğunda telefonu bikaç dakikalığına bir kenara bırakırsanız kendine geliyor ama uykuya geçmesi için altı yedi kez güç tuşuna basıp başarılı olduğunuzda bu sefer de ekran açılmıyor ne yaparsanız yapın. Sadece sanal tuşların ışığı yanıyor. Uzun basarak telefonu kapatmak zorunda kalıyosunuz.

Son sürümde var bu hata
ama Genelde gerçektende telefon geç uyanıyor. 3-4 sn sonra.
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar
stackbyte

stackbyte

Üye
Sanırım bu sefer yeni sürüm sorunlu oldu arkadaşlar bir önceki sürümü kullanacağım ve ekranın sol üst kısmında beyaz nokta bu sürüm de tekrar meydana geldi sizde de oldu mu?
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Sanırım bu sefer yeni sürüm sorunlu oldu arkadaşlar bir önceki sürümü kullanacağım ve ekranın sol üst kısmında beyaz nokta bu sürüm de tekrar meydana geldi sizde de oldu mu?
Bende olmadı
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Sanırım bu sefer yeni sürüm sorunlu oldu arkadaşlar bir önceki sürümü kullanacağım ve ekranın sol üst kısmında beyaz nokta bu sürüm de tekrar meydana geldi sizde de oldu mu?

Bende hiç olmadı o.
 
hasaneness

hasaneness

Üye
stackbyte

stackbyte

Üye
Yeni surumu kurdugundan emin ol bence ayrica @sir mordred onceden lcd bisey numarasi sorgulatmisti seninki farkli olabilir.
Eski sürümde çıkmıyor zaten yeni de oldu bu sıkıntı bu sürümde sıkıntı büyük öteki daha stabildi
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Eski sürümde çıkmıyor zaten yeni de oldu bu sıkıntı bu sürümde sıkıntı büyük öteki daha stabildi
Donmek gerekiyor bu update olmadi tahminimce hatalarin bu sekilde artmasi daha yakin guncelleme olabilir
 
Ali Egemen

Ali Egemen

Üye
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt