melodileriyakar
Üye
Dedigin gibi pilin omrude bitmis olabilir
Muhtemelen pil bitti hocam, hafif bi Şişme var gibi. Gece kalibrasyonu açıp uyudum sabah uyandım yüzde seksendeydi. Ama hat çekmiyodu no service yazıyodu. Bi hattı çıkarıp takayım dedim, bi daha da açılmadı telefon. Şarj da olmuyor öyle ölü gibi tamamen. Komple işi bitti sanırım bataryanın, yine de biraz tuhaf oldu birden açılmaması. Başka bişeyden olmaz ama heralde böyle sebepsiz.
ayni durum bendede var
demedi deme
destegin icin saol 