Çin üreti mi telefonlar toplanıyor mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FK5896

FK5896

Üye
    Konu Sahibi
Çin üreti mi telefonlar toplanıyor mu ?
Merhaba arkadaşlar az önce haberlerde çin malı telefonların şar değeri yüksek olduğu ve zararlı olduğu için toplanacakmış diye birşey duydum.. ve benim pinphone 3gs 32 gb var tek hatlı yaklaşık 1 hafta önce geçersiz sim demeye başladı... sizce toplanır mı bu çin telefonları ?? mesajlarınızı bekliyorum şimdiden tşkler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt