FK5896
Üye
Çin üreti mi telefonlar toplanıyor mu ?
Merhaba arkadaşlar az önce haberlerde çin malı telefonların şar değeri yüksek olduğu ve zararlı olduğu için toplanacakmış diye birşey duydum.. ve benim pinphone 3gs 32 gb var tek hatlı yaklaşık 1 hafta önce geçersiz sim demeye başladı... sizce toplanır mı bu çin telefonları ?? mesajlarınızı bekliyorum şimdiden tşkler..
