Çıkarılamayan Bataryanın Dezavantajları?

  • 13 Ekim 2013
  • 17541 Okunma
  • 30 Cevap

  1. Evet böyle bir konu açma gereği duydum. Soru gayet açık. Çıkarılamayan bataryanın dezavantajları var mı? Yoksa bir avantaj mı? (Yere düşünce parçaların ayrılmaması gibi :D) İleride batarya ile ilgili sorun olursa ne olacak?
     


    Yazan: GuiTaRisT111
    .caner. bunu beğendi.
  2. servıse gıdecek zaten bı bataryanın omru en fazla 1.5 yıldır sende servıse gonderırısın
     
    .caner. bunu beğendi.
  3. servis şart yani?
     
    .caner. bunu beğendi.
  4. galiba
     
    .caner. bunu beğendi.
  5. Açabiliyorsan sen de değiştirebilirsin ya da telefoncu da olur ama servis daha mantıklı sanırım =P
     
    .caner. bunu beğendi.
  6. cihazı half brick yaparsan şarjın bitmesini beklersin :ehe
     
    .caner. bunu beğendi.
  7. Avantajı:cebinde yedek pil tasimak zorunda kalmazsın.
    Dezavantajı: pil bittiğinde yedek pil takamazsın.
     
    GuiTaRisT111, Invoke ve The Shadow bunu beğendi.
  8. Ya da tuş kombinasyonlarıyla telefonu kapatırsın veya yeniden başlatırsın :)
     
  9. yeniden başlatırsan ne değişcek ki :ehe nasıl kapatıyoruz ? ilerde işime yarayabilir :D
     
  10. Acma kapama tusuna 8 saniye kadar basinca bataryasi cikan cikmayan her telefon(denediklerim arasinda oyleydi) yeniden basliyor. Ben telefonu hard brick ettim ama yine de acma kapama tusuna uzun basinca yeniden baslatiyordu.
     
  11. onu biliyorum zaten :) ben kapatmayı soruyorum
     
  12. Kapatma olayı yok sanırım.
     
  13. bir dk şimdi dikkatli okudum söylemene gerek kalmadı :ehe hard brick bile kurtarılıosa :ehe
     
  14. Hard brick ediyo ve telefonu yeniden baslatıyo attın yani
     
  15. bana da biraz saçma gibi geldi ama öyleymiş :ehe :d:
     
  16. Sağolun arkadaşlar... Başka?
     
  17. Başka daha sağlam olabilir, tabi kaliteye göre de değişir.
     
  18. Aslında Nokia Lumia 625 ten bahsediyorum :D
     
  19. Hard brickten kurtulmuyor arkadaslar yanlis anladiniz. Benim telefon hard brick oldugunda sadece bildirim isigi calisiyordu:)
    Acilirken kirmizi yaniyor o isik. Ama brick olunca bootloader dahil hicbiryer acilmiyordu. Tek sey o isikti yani. Onu da acma kapama tusuna basinca sonup tekrar yaniyordu:)
     
  20. Dez avantaji turk mantigi olmuyor. S4 var arada bataryayi sok tak kendine gelir kafasindayim
     
Yüklüyor...
20/09/2018 - 11:25