ChavRash Bana Küfür Etti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
ChavRash Bana Küfür Etti
arkadaşlar Ben Bir Konu Açtım Banlandıgım İçin Ve Sözde Ben İmzada Küfür Etmişim Ve ChavRash küfüre küfür İle KArşılık Verdi Sonrada Hemen Mesajını Degiştirdi Bide Dalga Geçiyo Küfür Yasak Diyor Küfür Ediyor Allahtan Hemen Ekran Görüntüsü Yakaladım Bakınız Gereken Yapılsın Lütfen
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Montajını yesinler :d: Baş harfleri büyük yapmışsın. Hasan abi kimseye hakaret etmez ve yazı kurallarınada dikkat eder..

--------------- Ekleme ---------------

Alıntı yapılan mesaja bakarsak senin hep büyük harfle başladığını görebiliyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref' ve minoo
zaza

zaza

Üye
:ehe
 
vic353

vic353

Üye
% 10000000000000000..... photoshop :D

hem küfür et hemde admine küfür ediyor diye ithamda bulun ayıptır yazıktır ya
 
zaza

zaza

Üye
bugün millet kafayı hasan abi ile bozmuş :ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
:ah iyice sıktı
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
bunun sülalesine banı atarlar cocukları olunca onlar bile giremez maxiye :D

--------------- Ekleme ---------------

bugün millet kafayı hasan abi ile bozmuş :ehe


ben memnunum şükür :d: :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: qirL1903
zaza

zaza

Üye
bu sabah biri daha hasan abiye bişiler söyleniyordu :) yazık adama ya üstüne gidiyorlar:sarıl:
 

starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
görünen koy klavuz istemez
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Allahım :d: Neyse artık kendini iyice rezil ettin. Bence buraya gelme bir daha.. Zaten senin bizi kopya eden sitelere üye olduğunuda biliyorum. En iyisi orada kendin gibilerle takıl :)
 

starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
Montaj diye birşey yok siz oyle anlamak istiyorsunuz arkadas yagcılık yapmayın yönetici olsa dahi kurallar kuraldır İyi forumlar.
 
zaza

zaza

Üye
Allahım :d: Neyse artık kendini iyice rezil ettin. Bence buraya gelme bir daha.. Zaten senin bizi kopya eden sitelere üye olduğunuda biliyorum. En iyisi orada kendin gibilerle takıl :)
ben onun yerinde olsam insan içine çıkmazdım bir daha :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Konuda cevap olarak değil de özel mesaj olarak yapsaydın daha inandırıcı olurdu bence
 

starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
Siz galiba açtığım konya bakmdnz mesj deştrlmştir
 

starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
hERKESİN GORMESİNİ İSTEDİM GİZLENECEK OZEL MESAJ GÖNDERMEYE GERK YOK BENCE HERKES SİTE ADMİNLERİNİ GÖZDEN GEÇİRSİN DİYORUM İYİ FORUMLAR.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt