ChavRash Bana Küfür Etti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Arkadaşlar halen mesaj atmaya devam ediyorsunuz yahu .
Şikayet etmeyin deneyin sadece . Mesaj attıkça , şahıs ha bire gereksiz konu açıyor . Üstelemenin ve cevap vermenin bir mantığı yok .
Keyifli forumlar .
 


starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
Bende sizin gibi düşünmek isterdim ama gerçekçi olun lütfen.
 
gstaco

gstaco

Üye
Afedersiniz ama kafayı ChaVRash ile bozmuşlar niye uğraşıp duruynuz..
 

starmastersezer

Üye
    Konu Sahibi
agalar OZAN NEREDE NERDE YAW SİZ KENDİ KAFANIZA GÖRE MESAJ ATMAYIN
 
xx dilemin xx

xx dilemin xx

Üye
tam olarak tanımıyorum ama hasan abi yapmaz diye düşünüyorum

--------------- Ekleme ---------------

adam gerçekten iyi montajlamış fark edilmiyor
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Arkadaşlar halen mesaj atmaya devam ediyorsunuz yahu ..!
Şikayet etmeyi deneyin sadece . Mesaj attıkça , şahıs ha bire gereksiz konu açıyor . Üstelemenin ve cevap vermenin bir mantığı yok .
Keyifli forumlar .
 
gstaco

gstaco

Üye
Arkadaşlar halen mesaj atmaya devam ediyorsunuz yahu ..!
Şikayet etmeyi deneyin sadece . Mesaj attıkça , şahıs ha bire gereksiz konu açıyor . Üstelemenin ve cevap vermenin bir mantığı yok .
Keyifli forumlar .

Evet bundan sonra kimse cvp vermesin konuya ;)
 
xx dilemin xx

xx dilemin xx

Üye
bencede kimse yzmsn
 
gstaco

gstaco

Üye
Abi yorum yapmayalım artık :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
mesajını degiştirse kim olursa olsun şu adlı üye şu saatte mesajını degiştirdi diye altında yazar.bence başkalarına suç atmayınız.eger bu dediginiz olay oldu ki gerçek olsaydı,bu sitede insan kalmazdı.maxicepi diger sitelerden ayıran en büyük yanı da bu.
 
gstaco

gstaco

Üye
Evet Banada uyarı geldi ama herzaman ban yedin yada uyarı geldi diye düşman olmana gerek yok ya sen yanlış yaptın yada admin yanlış yaptı ;)
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Konuyu kilitleyin madem yazmayın diyene kadar.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
" Site hakkında " bölümünde moderatör konuyu mu kilitlesin ?
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Yahu adam meziyetini sıfatını kendi dillendirmiş baksana :ehe Vay bee....
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
bana da bi uyarı verdi sanırsam 4-5 gün önce idi ama sevgili Crazy Gİrl diye başlamıştı cümlesini:)
kendisini tanımıyorum ama ilk konuşmamız bu idi.ayrıca bi yönetici neden küfür etsin ki.
UFAK ATTA CİVCİVLER YESİN:ehe(acıkmışlar abisi)
 
gstaco

gstaco

Üye
bana da bi uyarı verdi sanırsam 4-5 gün önce idi ama sevgili Crazy Gİrl diye başlamıştı cümlesini:)
kendisini tanımıyorum ama ilk konuşmamız bu idi.ayrıca bi yönetici neden küfür etsin ki.
UFAK ATTA CİVCİVLER YESİN:ehe(acıkmışlar abisi)


Banada 1 saat önce msj geldi :ehe:ehe:kop::kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Crazy Girl-
greenmile

greenmile

Üye
chavrash'ın bu zamana kadar ilkokul 1 türkçesi kullandığına şahit olmadı:) Baştan ofsaytsın genç
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
gstaco

gstaco

Üye
Ya yorum yok dedik 10 yorum geldi yorum yapın desek kimse yorum yapmaz ,yapma desek hepsi yazar :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt