Arkadaşlar halen mesaj atmaya devam ediyorsunuz yahu ..!
Şikayet etmeyi deneyin sadece . Mesaj attıkça , şahıs ha bire gereksiz konu açıyor . Üstelemenin ve cevap vermenin bir mantığı yok .
Keyifli forumlar .
tam olarak tanımıyorum ama hasan abi yapmaz diye düşünüyorum
--------------- Ekleme ---------------
adam gerçekten iyi montajlamış fark edilmiyor
bana da bi uyarı verdi sanırsam 4-5 gün önce idi ama sevgili Crazy Gİrl diye başlamıştı cümlesini
kendisini tanımıyorum ama ilk konuşmamız bu idi.ayrıca bi yönetici neden küfür etsin ki.
UFAK ATTA CİVCİVLER YESİN(acıkmışlar abisi)




Ya yorum yok dedik 10 yorum geldi yorum yapın desek kimse yorum yapmaz ,yapma desek hepsi yazar![]()

