Dürüst Olun kİMSENİN eMEGİYLE oYNAMAYIN

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kaderimsin !

Üye
    Konu Sahibi
Dürüst Olun kİMSENİN eMEGİYLE oYNAMAYIN
:nono: Selamlar Sevgili Arkadaslarim Ben Sezer İmza Kurallara uygun acikca Bir Argo.kelimede yok Birşeyde Böyle Kolay Üye Banlanırmı Dürüst olun Sahtekarlaık Yapmayın Artık Kimsenin Emegiyle Oynamayın Dürüstolun Dürüst Olanın C.c Allah Yanında Olur Ben Burda Güzelce İnsanca Paylaşım Yapıyorum Sitede Olmayan Paylaşım Yapıyor Tüm Attıgım Mesajlarada Bakın Herhangi Bir Argo Kelime Ve. Kimseyle Polemige Girdiysem Haklısınız Ama Yok Böyle nedensiz Bir Sepeble Üye Harcamak Kolaymı Sizin İçin
====>> Buradan Profilime MaxiCep.Com - Profil bilgileri: Master_sezer
====>> Buradan Mesajlarıma MaxiCep.Com - Bilgilendirme
====>> Burdan Konularıma MaxiCep.Com - Bilgilendirme Yaklasik 50 Konu Açtim Paylasim Olarak

Su, Ana Kadar Kime Yanlis Yaptiysam Acikca Ve Dürüstce Yazsinlar Lütfen, :nono: TABİ, SİMDİ EMİNİM´Kİ HAKKİMİ SAVUNDUGUM ICIN UYELİGİMİ BANLAYACAKSINI
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Defalarca imzanızı düzenledik. Tekrar kural dışı imza koymanız bir yana imzada 's-iktir' çekmeniz banlanmanıza sebep oldu. Sahtekarmış!
 

kaderimsin !

Üye
    Konu Sahibi
Ustunuze alinmayiniz

--------------- Ekleme ---------------

Bir uyari Aldik Adam Gibi PAylasim Yaptik Zaten Genelikle Son boyle Olur Cezalilara BAktimda
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yönetim kaç kere imzanı değiştirdi ama sen koymakta ısrar ettin. 50 defa kurallara aykırı denildi.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Ustunuze alinmayiniz

--------------- Ekleme ---------------

Bir uyari Aldik Adam Gibi PAylasim Yaptik Zaten Genelikle Son boyle Olur Cezalilara BAktimda

Küfürü üyelere yöneltmeniz şart değil. Küfür kullanmak her şekilde yasak arkadaş.

Paylaşım yapıyor olmanız kuralları ihlal etmenize hak vermez.
 

kaderimsin !

Üye
    Konu Sahibi
Yönetim kaç kere imzanı değiştirdi ama sen koymakta ısrar ettin. 50 defa kurallara aykırı denildi.

Herkez Kendi Bildigini Yapiyor Allahiniz Yokmu sizin !!!:nono:

--------------- Ekleme ---------------

Acikca Bir Küfür Yok Orada Ben Kimseye De Küfür Etmedim Arkadas !!:nono:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Herkez Kendi Bildigini Yapiyor Allahiniz Yokmu sizin !!!:nono:

--------------- Ekleme ---------------

Acikca Bir Küfür Yok Orada Ben Kimseye De Küfür Etmedim Arkadas !!:nono:

Kimse kendi bildiğini yapmıyor, yapamaz bu forumda.

's-iktir' küfür değil mi? Kusura bakma arkadaş, nesebimiz senin kadar geniş değil. Hadi git, bir ay sonra gel.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt