fatihcan85
Üye
Cep Telefonunuzdan Memnunmusunuz ?
Merhaba , Bu Konuda Telefon Markalarınızı Yazıp Memnun Olup Olmadıgını Eksıklerını Ve Sevdıgınız Yonlerını Yazmanızı İstiyeceğim.
İlk Ben Başlayayım ; Samsung Star II , Telefonumdan Memnunum Star'a Göre Kamerası 5 Mp Olabılırdı , Ama Yınede Memnunum Kullanışlı Ve Sevdiğim Telefon (İlk Telefonum
)
Peki Yada Sizin ?
İlk Ben Başlayayım ; Samsung Star II , Telefonumdan Memnunum Star'a Göre Kamerası 5 Mp Olabılırdı , Ama Yınede Memnunum Kullanışlı Ve Sevdiğim Telefon (İlk Telefonum
)Peki Yada Sizin ?
artı hiç kibar değil takoz gibi geliyor bana
ilk başta heves edip aldık sonra pişman oldum
onun dışında sesi gayet iyi mp3 filan dinlerken. ama bana inanın ileride çok sorunları çıkıyor dokunmatik donması gibi bastıgın zaman basmaması gibi 2ye basıyorsun 8 e basıyor(çok sinir bozucu olabiliyor) biri aradınmı tel donması gibi ses cızırtısı bu yazdıklarım zamanla oluyor,telefonu daha 1 kere bile yere düşürmedim aldığımdan beri kaç kere servise götürdüm bi kere 15gün serviste kaldı 

