Cep Telefonunuzdan Memnunmusunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Cep Telefonunuzdan Memnunmusunuz ?
Merhaba , Bu Konuda Telefon Markalarınızı Yazıp Memnun Olup Olmadıgını Eksıklerını Ve Sevdıgınız Yonlerını Yazmanızı İstiyeceğim.

İlk Ben Başlayayım ; Samsung Star II , Telefonumdan Memnunum Star'a Göre Kamerası 5 Mp Olabılırdı , Ama Yınede Memnunum Kullanışlı Ve Sevdiğim Telefon (İlk Telefonum :oke:)

Peki Yada Sizin ?
 


technoshark

technoshark

Üye
LG optimus black kullanıcısıyım gayette memnunum, son derece muazzam bir telefon tasarımıylada harika , benim beğenimi kazandı.
şarjı biraz daha uzun gitse çokta güzel olurdu ya neyse. :)

tavsiye ederim almak isteyenlere.
 

Silinen Üye 2278944

Kapalı Hesap
evveeet galaxy note
 

kylexz

Üye
5800 Kullanıcısıyım memnun değilim bir süre sonra dokunmatiği manyaklaşıyor özellikle gözlemlerime dayanarak söylüyorum soguk havalarda daha çok manyaklaşıyor sıcak havalarda az :D artı hiç kibar değil takoz gibi geliyor bana :d:ilk başta heves edip aldık sonra pişman oldum :ehe onun dışında sesi gayet iyi mp3 filan dinlerken. ama bana inanın ileride çok sorunları çıkıyor dokunmatik donması gibi bastıgın zaman basmaması gibi 2ye basıyorsun 8 e basıyor(çok sinir bozucu olabiliyor) biri aradınmı tel donması gibi ses cızırtısı bu yazdıklarım zamanla oluyor,telefonu daha 1 kere bile yere düşürmedim aldığımdan beri kaç kere servise götürdüm bi kere 15gün serviste kaldı :D (servisten aldıgımda kağıtta ne yazıyordu biliyormusunuz:Yazılım Atıldı Kalibrasyon Ayarları Yapıldı:d: ama Aynı Gün Telefon Yine Aynı Sorunları Yaşattı15 beklediğime mi yanayım sorunun düzelmediğinemi Yazılımı ben evde atıyorum zaten :d:)şuan garantisi bittiği için götüremiyorum benim düşüncem bu Sonuç olarak hiç memnun değilim
 
.Murat.

.Murat.

Üye
Nokia n8 oldukça memnunum uygulama yokmuş varmış pek aldırış etmiyorum
müzik ve kamerası fazlasıyla beni memnun etmeye yetiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı ve Amaru Shady
quigleyarman

quigleyarman

Üye
NOKIA N70 İlk sahibiyim 5 senedir sorunsuz kullanıyorum. 2mp kamerası çok kaliteli resim çekiyor kullananlar bilir.Şuan bu yazıyıda n70 ten yazıyorum. Tek eksiği wireless .Olmasada olur her haliyle severek kullandığım dahala hayran kalarak kullandığım telefon.
 
atoubo

atoubo

Üye
Galaxi note kullaniyorum gayet guzel ve kullanisli
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Samsung jet. Şarjı dışında memnunum ama şarjı da bir gün dayanmaz mı ya bıktım artık :D
 
marist

marist

Üye
Nokia N97 : Çok Memnun oLmasamda Memnunum. Kamerası SıkıntıLı parLak Çekiyor FotografLarı, Dokunmatiği Kötü, Tuş kiLidi Dandikti kırıLdı. vs vs. :oke:
 
NaganoTR

NaganoTR

Üye
Memnun değilim arada camdan fırlatsam mı acaba diye düşünüyorum
 
Türe

Türe

Üye
iPhone 4 . Memnunum yalnız arada sırada sinir etmediği olmuyor değil ama her telefonda var bu çok da sıkıntı değil ;) hedefim one s almak
 

by*cambaz

Üye
c6 01 :hayır değilim her açıdan sarj zaten su gibi oldu
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Oldukça memnunum
 
klongs

klongs

Üye
çok memnunum
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ihtıyaç ve beklentilerinızi karşılayacak cihaz aldığınızda memnun olmama gibi bir sorununuz olmaz sanırım
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
nokia 5230 kullanıyorum eh ışte idare ediyor 700 yada 701 almalıym :hmmm
 
engin523

engin523

Üye
Nokia 5800 Memnundum CFW den sonra dahada memnun oldum :) eksi olarak kamerası çok iyi değil ama buda sonuçta telefon yani fotoğraf makinesi değil :)
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
@fatihcan85 kardeş telefon yazan yere numaranı değil modeli yazacaksın :alkis
 
ibrahimhd

ibrahimhd

Üye
iPhone 4 çoooooook memnunum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt