Cep Telefonu [Tavsiyeler]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Starsley

E52 al rahatına bak...
 


dufy85

dufy85

Üye
bence e52 ye okadar para vermesin daha uygunlar var
 
Ocean258

Ocean258

Üye
içinde tüm özellikleri barındırıpta kamera bulunmayan bı telefon olabılırmı sence? bu nasıl bı istektir :)) ya 3310 5210 alırsın gıdıp yada dusuk kameralı dıger ozellıklerıne onem gosterılmıs bı telefon.. otekı turlusunu bulamazsın YOK cunku
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye


----------Eklendi @ 16:36:06 ---------- Yazıldı @ 16:34:04 ----------

içinde tüm özellikleri barındırıpta kamera bulunmayan bı telefon olabılırmı sence? bu nasıl bı istektir :)) ya 3310 5210 alırsın gıdıp yada dusuk kameralı dıger ozellıklerıne onem gosterılmıs bı telefon.. otekı turlusunu bulamazsın YOK cunku


Aslında @Ocean258 haklı.. Kamerasız telefonmu olur bu devirde... git o zaman 3310 al :D
 

Krofessional

Nokia C5-03

2 gb hafıza kartıyla geliyor 16 gb ya kadar alabilirsin nokia 5800 a 10 basar çok iyi bi telefon şu an forumdaki arkadasların bir kaçında bundan var C5-03 grubumuz bile var al ve aramıza katıl oyun paketide yaparız sana :oke: :oke:
 

ahmoabi111

Üye
(h)(h):yuru:yuru:yuru:islik:islik:d::d::box:kop::ehe
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Kamerasız mı istiyorsun bu devirde ve diğer özellikleri olacak öle bir telefon tanımıyorum:bye2:3310 kalıyor sana yada kameralı istersen android tabanlı hızlı yeni telefonlara bakabilirsin:ehe
 

erisya

Üye
    Konu Sahibi
Hepiniz Haklısın
Değerli Yorumlarınız için tşekkür ediyorum
 

hüseyinyalcin

Üye
c7 işini görür kardeş fazla lüxe kaçma derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt