Cihanî Sultan
Üye
o değilde htc sony psn e katılıyormuş hani ps oyunlarını xperia telefonlarda oynatabiliyorlarya one s ve one x de onlar geliyormuş thd oyunlar ve ps one oyunları ile düşünemiyorum o cihazları birde buyrunuz asusun tegra 3lü win 8 cihazı(efektlere ve web tarayacıya dikkat yağ gibi akıyor bilmem anlatabildim mi)
[video=youtube;YR5Xh_1U35s]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YR5Xh_1U35s#![/video]
- - - Eklendi - - -
ve eklemek istiyorum win 8 rt böyleyse android tabletlerin ve ipad in işi zor açıkcası çok çok iyi çalışıyor preview versiyonu ayrıca bir daha ki tabletim win 8 li samsung(mümkünse tegra işlemcili) tablet olucaktır diye düşünüyorum
NokiaTab'i bekle.


+1,Ama ICS'de çok kasıyormuş ya
