Cep Telefonlarımızın GPU'ları Kaç MB ?

Sponsorlu Bağlantılar

Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
o değilde htc sony psn e katılıyormuş hani ps oyunlarını xperia telefonlarda oynatabiliyorlarya one s ve one x de onlar geliyormuş thd oyunlar ve ps one oyunları ile düşünemiyorum o cihazları birde buyrunuz asusun tegra 3lü win 8 cihazı(efektlere ve web tarayacıya dikkat yağ gibi akıyor bilmem anlatabildim mi)

[video=youtube;YR5Xh_1U35s]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YR5Xh_1U35s#![/video]


- - - Eklendi - - -

ve eklemek istiyorum win 8 rt böyleyse android tabletlerin ve ipad in işi zor açıkcası çok çok iyi çalışıyor preview versiyonu ayrıca bir daha ki tabletim win 8 li samsung(mümkünse tegra işlemcili) tablet olucaktır diye düşünüyorum

NokiaTab'i bekle.
 


Uruloki

Uruloki

Üye
windows 8 güzel ama masaüstülerde ve laptoplarda kullanımı biraz sıkıntılı olacak.

panpa rt versiyonu yani arm işlemci destekli olan versiyonu böyle yoksa normal win 8 de masaüstü filan var

cihani sultan bir daha nokia almam ve tablet alırsam kesin samsung alırım işini yapıyor adam
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


panpa rt versiyonu yani arm işlemci destekli olan versiyonu böyle yoksa normal win 8 de masaüstü filan var

cihani sultan bir daha nokia almam ve tablet alırsam kesin samsung alırım işini yapıyor adam

Senin paşa gönlün bilir.:tebessüm:
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
konu gpu karşılaştırma konusuna dönmüş :D
 
pRime.

pRime.

Üye


panpa rt versiyonu yani arm işlemci destekli olan versiyonu böyle yoksa normal win 8 de masaüstü filan var

cihani sultan bir daha nokia almam ve tablet alırsam kesin samsung alırım işini yapıyor adam

eğer öyleyse iyi de sanırım artık win8de torrent'ten indirdiğimiz oyunları kuramaycağız, iyice sınırlandırmaya başlamışlar gibi duruyor.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye


eğer öyleyse iyi de sanırım artık win8de torrent'ten indirdiğimiz oyunları kuramaycağız, iyice sınırlandırmaya başlamışlar gibi duruyor.

Neden ? arm tabanlılarda mı?

- - - Eklendi - - -



eğer öyleyse iyi de sanırım artık win8de torrent'ten indirdiğimiz oyunları kuramaycağız, iyice sınırlandırmaya başlamışlar gibi duruyor.

Neden ? arm tabanlılarda mı?
 
Uruloki

Uruloki

Üye


yok win8 olarak, genel konuştum.


ne alaka ya direk exe ye basınca yemesi lazım birde şöyle bir olay var onuda açmak isterim diyelim tablet gibi kullanmak istiyorsunuz pc yani dokunmatik ekran aldınız o zaman normal versiyonu bile kullansanız yani arm versiyonu değil x86-64 versiyonu da kullanıyor olsanız bir program için iki farklı versiyon kurmak zorundasınız dokunmatik ekran için :D
 
pRime.

pRime.

Üye



ne alaka ya direk exe ye basınca yemesi lazım birde şöyle bir olay var onuda açmak isterim diyelim tablet gibi kullanmak istiyorsunuz pc yani dokunmatik ekran aldınız o zaman normal versiyonu bile kullansanız yani arm versiyonu değil x86-64 versiyonu da kullanıyor olsanız bir program için iki farklı versiyon kurmak zorundasınız dokunmatik ekran için :D

metro arayüzü dışında iyi olacak gibi win8 ama yine de eski kullanıcı deneyiminden tamamen kopmaması lazım.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


metro arayüzü dışında iyi olacak gibi win8 ama yine de eski kullanıcı deneyiminden tamamen kopmaması lazım.

Yahu pRime'm,soruyorum sana ; windows8'e iyi olacak gibi diyorsun da neden windows phone'u sevmiyorsun?Allah aşkına bir açıkla.Çıldıracağım senin bu wp fobin yüzünden.Allah korusun yani.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Android cihazlar GPU'ların RAM'ini kullanamıyor diye biliyorum. ICS ile düzeltilmiş olabilir.
 
klongs

klongs

Üye
ics ile kullanabiliyor
 
pRime.

pRime.

Üye
Yahu pRime'm,soruyorum sana ; windows8'e iyi olacak gibi diyorsun da neden windows phone'u sevmiyorsun?Allah aşkına bir açıkla.Çıldıracağım senin bu wp fobin yüzünden.Allah korusun yani.

hünkarım, birisi mobil sistem diğeri bilgisayar sistemi. microsoft bu ikisini her ne kadar birbirine benzetmeye çalışsa da windows'un bilgisayar sürümü muhtemelen hep bildiğimiz alıştığımız windows olacak. ancak microsoft'un mobil pazarı domine etmesine karşıyım. wp'un yapabildiklerinden ziyade yapamadıkları da ortada. işte windows burada dağlar kadar fark açıyor wp'a.


- - - Eklendi - - -

Android cihazlar GPU'ların RAM'ini kullanamıyor diye biliyorum. ICS ile düzeltilmiş olabilir.

androidli cihazların gpu'larında ram yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi


hünkarım, birisi mobil sistem diğeri bilgisayar sistemi. microsoft bu ikisini her ne kadar birbirine benzetmeye çalışsa da windows'un bilgisayar sürümü muhtemelen hep bildiğimiz alıştığımız windows olacak. ancak microsoft'un mobil pazarı domine etmesine karşıyım. wp'un yapabildiklerinden ziyade yapamadıkları da ortada. işte windows burada dağlar kadar fark açıyor wp'a.


- - - Eklendi - - -



androidli cihazların gpu'larında ram yok.

benim aslında merak ettiğim bu gpu'ların ne kadar güçlü olduğu,mesela dün gördüm android'e Most Wanted geliyormuş bu gpu'lar ne kadar güçlü ki böyle oyunları açıyor merak ediyorumda gta 4 ü bile açacaklar :D

- - - Eklendi - - -

ics ile kullanabiliyor

:alkis+1,Ama ICS'de çok kasıyormuş ya
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


hünkarım, birisi mobil sistem diğeri bilgisayar sistemi. microsoft bu ikisini her ne kadar birbirine benzetmeye çalışsa da windows'un bilgisayar sürümü muhtemelen hep bildiğimiz alıştığımız windows olacak. ancak microsoft'un mobil pazarı domine etmesine karşıyım. wp'un yapabildiklerinden ziyade yapamadıkları da ortada. işte windows burada dağlar kadar fark açıyor wp'a.


Şimdi anladım galiba.Kısıtlı olduğu için istemiyorsun?
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi


hünkarım, birisi mobil sistem diğeri bilgisayar sistemi. microsoft bu ikisini her ne kadar birbirine benzetmeye çalışsa da windows'un bilgisayar sürümü muhtemelen hep bildiğimiz alıştığımız windows olacak. ancak microsoft'un mobil pazarı domine etmesine karşıyım. wp'un yapabildiklerinden ziyade yapamadıkları da ortada. işte windows burada dağlar kadar fark açıyor wp'a.



+1:oke:
 


Üst Alt