Akatsuki
Üye
C7'mi Garantiye gönderdim ama telefon hackli idi.
Öncelikle iyi günler. Telefonumun ekranında birden gri üstüne beyaz çizgiler çıktı ve telefon kullanılmaz hale geldi. Bende telefoncuya götürüp garantiye yolladım. Ama telefonun hackli olduğu aklımdan çıktı garantiye gönderdikten sonra hatırladım. Acaba bir sorun teşkil eder mi ? Donanımsal problemde yazılıma bakarlar mı ? Bilgilendirirseniz sevinirim.

sıkıntı yok yani.
