TayfurBeyy
Üye
Tekrar garantiye göndersem mi?
HTC One M7 kullanıyorum ekranında bi çizik var yere düşürmüştüm ve çatlamıştı biraz,garantiye gönderdim hoporlör çalışmıyor diyerek bana 440 tl lik bi masraf çıkardılar ve telefona hiç bakmadan geri göndermişler ekran yüzünden ve telefon toplamda 3 kez garantiye gönderildi 4. kez gönderince telefona değişim isteyebildiğimi duydum birisinden sizce 4.sefer göndereyim mi telefonu değiştirirler mi? Veya nasıl gönderirsem telefonu değiştirirler?
