Tekrar garantiye göndersem mi?

Sponsorlu Bağlantılar

TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar garantiye göndersem mi?
HTC One M7 kullanıyorum ekranında bi çizik var yere düşürmüştüm ve çatlamıştı biraz,garantiye gönderdim hoporlör çalışmıyor diyerek bana 440 tl lik bi masraf çıkardılar ve telefona hiç bakmadan geri göndermişler ekran yüzünden ve telefon toplamda 3 kez garantiye gönderildi 4. kez gönderince telefona değişim isteyebildiğimi duydum birisinden sizce 4.sefer göndereyim mi telefonu değiştirirler mi? Veya nasıl gönderirsem telefonu değiştirirler?
 


RealMorphine

RealMorphine

Üye
Eğer kesin değiştirecekler ise göndermelisin, fakat yine 440 tl gibi bir masraf çıkarırlarsa bence değmez.
 
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
birisi söylemişti 4.kez gönderdiğinde değişim isteyebiliyormuşum diye ama ne kadar doğru onu bilmiyorum o yüzden kararsız kaldım.
 
ilyas_0177

ilyas_0177

Üye
Hayır canım ne degişimi?
Degişim icin cihazda sürekli aynı sorun olmalı ve garanti kapsamında olmalı

%100 degişim icin kamera hata vermeli yada donanımda olan hata sonucu cihazda görünen bariz reaksiyonlar olmalı
Yoksa yere düştü su kactı, rom atarken brick oldu gibi hatalar kullanıcı sorunudur.

Bu arada servis sizi resmen reddetmiş ki hoporlör bahanesiyle ucuk fiyat vermiş
 
  • Beğen
Tepkiler: RealMorphine


Üst Alt