Betoncu006
Üye
C6 ile Galaxy Ace'yi takas ettim
Evet arkadaşlar bu konuyu açmamın sebebi piyasa hakkında pek de bilgisi olmayan arkadaşlar için 
Bazı arkadaşlar bana galaxy gio ile bile takas edemezsin demişti fakat ben ace ile takas ettim
Biz ailecek c6 kullanıyoruz da diyebilirim
Benim kuzi annem dayım ve ben c6 kullanıcısıydık
Ben herkesin bu android'e geçioyo ne var bu android'de diye düşünerek bide biz geçek dedim
C6-00'ı verdim üstüne 25 tl verdim ve galaxy ace aldım
Aslında android'in pek bi artısı olduğunu sanmıyorum çünkü anroid kullananlarda anroid'den sıkılıp symbiana geçemek istiyor diye düşünüyorum
tabi ben ace'yi alınca kuzi'de tutturdu bende android'e geçecem diye ben her ne kadar c6 iyidir desemde ona da bi galaxy gio aldık
Onun c6'yı ; Galaxy gio + 8 gb hafıza kartıyla takas ettik
Yani şu anda android'e geçmek isteyen arkadaşlar Özellikle c6'cıların kafa kafaya takas edebileceği bir çok android telefon var
Ama bana sorarsanız anroid pek de hoş değil
Karar sizlerin

Bazı arkadaşlar bana galaxy gio ile bile takas edemezsin demişti fakat ben ace ile takas ettim
Biz ailecek c6 kullanıyoruz da diyebilirim
Benim kuzi annem dayım ve ben c6 kullanıcısıydık Ben herkesin bu android'e geçioyo ne var bu android'de diye düşünerek bide biz geçek dedim
C6-00'ı verdim üstüne 25 tl verdim ve galaxy ace aldım
Aslında android'in pek bi artısı olduğunu sanmıyorum çünkü anroid kullananlarda anroid'den sıkılıp symbiana geçemek istiyor diye düşünüyorum

tabi ben ace'yi alınca kuzi'de tutturdu bende android'e geçecem diye ben her ne kadar c6 iyidir desemde ona da bi galaxy gio aldık
Onun c6'yı ; Galaxy gio + 8 gb hafıza kartıyla takas ettik
Yani şu anda android'e geçmek isteyen arkadaşlar Özellikle c6'cıların kafa kafaya takas edebileceği bir çok android telefon var
Ama bana sorarsanız anroid pek de hoş değil
Karar sizlerin



