Telefon Tavsiyesi C6 ile Galaxy Ace'yi takas ettim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Betoncu006

Üye
    Konu Sahibi
C6 ile Galaxy Ace'yi takas ettim
Evet arkadaşlar bu konuyu açmamın sebebi piyasa hakkında pek de bilgisi olmayan arkadaşlar için :D
Bazı arkadaşlar bana galaxy gio ile bile takas edemezsin demişti fakat ben ace ile takas ettim
Biz ailecek c6 kullanıyoruz da diyebilirim :D Benim kuzi annem dayım ve ben c6 kullanıcısıydık
Ben herkesin bu android'e geçioyo ne var bu android'de diye düşünerek bide biz geçek dedim
C6-00'ı verdim üstüne 25 tl verdim ve galaxy ace aldım
Aslında android'in pek bi artısı olduğunu sanmıyorum çünkü anroid kullananlarda anroid'den sıkılıp symbiana geçemek istiyor diye düşünüyorum :D

tabi ben ace'yi alınca kuzi'de tutturdu bende android'e geçecem diye ben her ne kadar c6 iyidir desemde ona da bi galaxy gio aldık

Onun c6'yı ; Galaxy gio + 8 gb hafıza kartıyla takas ettik

Yani şu anda android'e geçmek isteyen arkadaşlar Özellikle c6'cıların kafa kafaya takas edebileceği bir çok android telefon var ;)

Ama bana sorarsanız anroid pek de hoş değil
Karar sizlerin ;)
 


soner98

Üye
Haklısın kardeşim 2 arkadaşımda galaxy fit var ara sıra alıyorum kurcalıyorum falan kafa karıştırıcı :S bence androidin seçilmesinin nedeni symbian'dan uygulama yönünden daha iyi olması... ama yine de symbian bence daha iyi, ve bilgi verdiğin için teşekkürler.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

eğer android'im nimetlerinden faudalanmak istiyorsanız daha iyi donanımlı telefonlar almalısınız :oke:

Galaxy S, LG Optimus Black, Sony XPeria Neo V gibi telefonlardan başlayabilirsiniz.
 
AlpReis

AlpReis

Üye

eğer android'im nimetlerinden faudalanmak istiyorsanız daha iyi donanımlı telefonlar almalısınız :oke:

Galaxy S, LG Optimus Black, Sony XPeria Neo V gibi telefonlardan başlayabilirsiniz.
Evet aynen, Androidin tadını hazzetmek istersen 1. snıf teleonlarn almasını, Galaxy S 1, S2 vs. gibi
 
pRime.

pRime.

Üye
Bahsedilen telefon c6-00 mı yoksa c6-01 mi?
 
tempestshine

tempestshine

Üye



Hangisi?
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Arkdaş zaten C6-00 demiş.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
hmm... ben görmedim :d:
 
Türe

Türe

Üye
iyi yapmışsın denilebilir :)
 

Betoncu006

Üye
    Konu Sahibi
aslında uygulamalar oyunlar flan güzel
c6-00'a bakınca dokunmatik flan da daha iyi fakat c6'da ki kamera'yı tutmaz bu :S
C6'nın klavyesi benim için en büyük artıydı zaten :D
Ama şu anda memnun musun diye sorarsanız memnunum ;)
 

Uçan Depik

Üye
bende galaxy gio ile takas yapmayı düşünüyorum sizin de fiklrlerinizi almak istiyorum
 
JBelieber

JBelieber

Üye
İyi takas :oke:
 

loaloa

Üye
kesinlikle iyi takas yapmışsın :oke: fakat andorid in nimetlerinden genüz faydalanamadığın kesin. Kurcaladıkça hayran kalacaksın ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt