polluxea♪
Üye
arkadaslar sızmadıgı sürece unutun belleyi N8'den ona uyarlama flan öyle olmuyo o işler yoksa smdiye kadar cooktan yapılırdı nye yapılmadı sanyosunuz? bi kere hiç yoktan ekran boyutları farklı bunu yapması bile ne kadar zor ki daha bi sürü driver farkı var aralarında...orjinal cfw 3 aydan önce gelmez zaten annayı yeni yayınladılar daha..o yüzden stand by...


sinir oluyom bi türlü çıkmadı

