C6-01 Symbian Belle Nokia Suitte

Sponsorlu Bağlantılar

VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Arkadaşlar Annada hiç reset atmayan telefon Belleyi yüklediğimden bu yana 2 kere reset attı bunun nedeni nedir acaba
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Olmadı Yok hala aynı ya :(

bende yüklerken iki kez baglanti koptu hatası verdı ama dokunmadım tele heralde yazılımı yuklerken telefonu yenıden başlatıyo o arada kopuyo baglantı ben tele dokunmadım sonunda yuklendı mesajı verdı uzun sürüyo ama usb yı çıkarma bekle
 
atinali28

atinali28

Üye
Merhabalar bende Cuma akşamı yani 10.02.2012 de belle'ye güncelleme yaptım; Fakat mesaj gönderirken bazen mesajım gitmiyor mesaj gönderildi diyor gitmiyor mesajlardan çıkış yapınca da mesaj taslaklara kaydoluyor ve taslaklardaki mesajın kime gönderileceği siliniyor. Bu konu hakkında bilgisi olan yada yardımcı olacak birileri varmı acaba.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
microsoft apps uygulamasını kaldır
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
onlar bır işe yaramaz arkadaşım hem arka planda çalışıyo benimde öyleydı sıldım şimdi sorun yok
 
atinali28

atinali28

Üye
onlar bır işe yaramaz arkadaşım hem arka planda çalışıyo benimde öyleydı sıldım şimdi sorun yok

Rabbim Razı Olsun EyvALLAH sanırım Halloldu. Zaten en son Microsoft apps'yi yüklemiştim hatta yüklerken bayağı da hata vermişti. Sanırım çözümünüz işe yaradı Çok Teşekkür ederim.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
amin hepimizden bu arada nerelisin
 
atinali28

atinali28

Üye
Sanırım sizin Memleketten 212 km falan kuzey batı tarafındanım :-p Giresun Bulancaklıyım İstanbulda oturuyorum kardeşim.
 

bozkurt95

Üye
kardeşlerim bugün gittim kvk da 20 tl verdim yapın lan şunu dedim yaptırdım tlf maşşallah şuanda hiç bir eksiği ve sıkıntısı olmadan çalışıyor, kendim yapardım ama risk almak istemedim kablo koptu bağlantı kesildi yok dead phone ugraş bunları üzerime yük etmek istemedim valla kafam rahat ladı gayet güzel 20 tl için risk almayın derim ama tabi şeytan da dürtüyor :D bilirim karar sizin
 

fatihkaplan7

Üye
güncelleme yok diyor nasıl yükleniyor c6-01 için bilen varmı

----------Eklendi @ 20:04:33 ---------- Yazıldı @ 20:02:00 ----------

arkadaşlar c6-01 symbian belle nasıl yükleyeceğim yardım istiyorum. nokia suite 3.3.86 yükledim. cihazı bağladım yazılım güncelleme dedim ama güncelleme yok diyor. yardım acill
 
mehsell

mehsell

Üye
güncelleme yok diyor nasıl yükleniyor c6-01 için bilen varmı

----------Eklendi @ 20:04:33 ---------- Yazıldı @ 20:02:00 ----------

arkadaşlar c6-01 symbian belle nasıl yükleyeceğim yardım istiyorum. nokia suite 3.3.86 yükledim. cihazı bağladım yazılım güncelleme dedim ama güncelleme yok diyor. yardım acill

nokia suitenin son sürüm oldugundan emin ol

usb ile pc-telefonunu bağla

telefonundan ovi suiteyi seç

daha sonra telefonu güncellemen için uyarı gelir
 

fatihkaplan7

Üye
son sürümü nokianın siteden 3 defa indirdim suite. pc ye kurdum tekrar kaldırdım. hala güncelleme yok diyor
 

maklube

Üye
Ya pc benim telefonu okumuyor bir tek bende mi var at sorun
 

maklube

Üye
Hayır pc daha doğrusu telefonu görüyor ama usb bağlantı hatası yazıyor sağ alt köşede. Veri depolama modunda da aynı hatayı veriyor.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
peki süit modunda
 
SilentOne

SilentOne

Üye
oha hala gelmedimi size belle yuh eskittim bile be:D
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
carlayı beklemeye başladık doğru :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
güzel olmuş
 

Benzer Konular

SymPsion
Cevap
16
Görüntüleme
342
KomiserMemoli_12
0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
683
saban19


Üst Alt