c6-01 şarz çok çok çabuk bitiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

The_Eyup

Üye
    Konu Sahibi
c6-01 şarz çok çok çabuk bitiyor
arkadaşlar son 1 haftadır böyle yarım gün dahi dayanmıyor hatta güç tasarrufunda bile özellikle dün akşam denedim bataryayı doldurdum ortalama 2-3 saat şarjdaydı geçe saat 12 de çektim güç tasarrufuna aldım sabah kalktıgımda kullanmadıgıma ragmen şarj bitmişti tel kapanmıştı napabilirim yeni batarya felanmı alayım neden oluyo son 1 haftadır oldu bu
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
alakası yok arkadaşım arka planda çalişan uygulamalar vardır
 

The_Eyup

Üye
    Konu Sahibi
yok ya kapatıyorum hepsini özellikle kontrol ediyorum zaten
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ne tarz uygulamalar yüklü
 

The_Eyup

Üye
    Konu Sahibi
4 tane oyundan başka kullandıgım bişey yok trt ve ntv spor var birde
 
LimePie

LimePie

Üye
aynen ya çok çabuk bitiyor bataryası 1050mah neyine yetcek en az 1500mah gerekiyor
 
lgkg300

lgkg300

Üye
arkadaşlar son 1 haftadır böyle yarım gün dahi dayanmıyor hatta güç tasarrufunda bile özellikle dün akşam denedim bataryayı doldurdum ortalama 2-3 saat şarjdaydı geçe saat 12 de çektim güç tasarrufuna aldım sabah kalktıgımda kullanmadıgıma ragmen şarj bitmişti tel kapanmıştı napabilirim yeni batarya felanmı alayım neden oluyo son 1 haftadır oldu bu

Eğer 3G şebekesi açıksa normaldir. Yok eğer 2g şebekesi kullanıyor ve şarjınız bitiyorsa bataryayi değiştirmenizi öneririm
 

The_Eyup

Üye
    Konu Sahibi
3g açık degil bataryayı degiştirmem gerek sanırım
 
kaplan4680

kaplan4680

Üye
kalibrasyonu denedin mi
 
n000k

n000k

Üye


Eğer 3G şebekesi açıksa normaldir. Yok eğer 2g şebekesi kullanıyor ve şarjınız bitiyorsa bataryayi değiştirmenizi öneririm
3g açık olsa bile bu kadar çabuk bitirmemesi lazım. 3g o kadar çok batarya tüketen birşey değil anlayın artık bunu yaa!!! .. 3g açık olcak 2 saatte tel bitcek, böyle bi mantık olamaz.. hadi desem 3g zor çeken bi yere teli koydun 3g yi ayarladın.. o zaman bile 8-10 saat dayanması gerek telin!!! .. bence yazılım iyi yüklenmediği için olabilir.. format atıp tekrar belle yükleyin ve öyle deneyin derim.. yine aynıysa pili değiştirmekten başka çare yok!

 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
belleyı tekrar yükle ve uzerine soft format at farkı göreceksin
 

The_Eyup

Üye
    Konu Sahibi
tm teşşekkürler denicem ama ilk belleyi yükledigimde böyle bişey yoktu son 1 haftadır böyle
 
n000k

n000k

Üye
tm teşşekkürler denicem ama ilk belleyi yükledigimde böyle bişey yoktu son 1 haftadır böyle
hmmm :hmmm o zaman yüklediğin bir program yüzünden olabilir.. şarjı çok çabuk tüketen bir program olabilir.. yüklediğin programları falan bir gözden geçir bence..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt