The_Eyup
Üye
c6-01 şarz çok çok çabuk bitiyor
arkadaşlar son 1 haftadır böyle yarım gün dahi dayanmıyor hatta güç tasarrufunda bile özellikle dün akşam denedim bataryayı doldurdum ortalama 2-3 saat şarjdaydı geçe saat 12 de çektim güç tasarrufuna aldım sabah kalktıgımda kullanmadıgıma ragmen şarj bitmişti tel kapanmıştı napabilirim yeni batarya felanmı alayım neden oluyo son 1 haftadır oldu bu
o zaman yüklediğin bir program yüzünden olabilir.. şarjı çok çabuk tüketen bir program olabilir.. yüklediğin programları falan bir gözden geçir bence..