C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Hayır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asrabi


SilentOne

SilentOne

Üye
baba walla bişi demiyorum sana sonuçta telif hakkı senin yani ama soyle bişi var sen yazılımını yayınlıyon biz kullanıyoruz güzel hoş işinide iyi yapıyorsun onda bi sorun yok ama sadece mesaj dosyalarının olduqu kısmı bulursak modu almakta sorun olmaz ama işte üşeniyoruz sadece :D ve fazla bilgimizde yok senin kadr cfw yapmayı bilmiyorum o c# ve c++calibere ui de azcık bilgim var cfw yapamyı çözdümmü bulurum onları ben :D
 
belco2

belco2

Üye
baba walla bişi demiyorum sana sonuçta telif hakkı senin yani ama soyle bişi var sen yazılımını yayınlıyon biz kullanıyoruz güzel hoş işinide iyi yapıyorsun onda bi sorun yok ama sadece mesaj dosyalarının olduqu kısmı bulursak modu almakta sorun olmaz ama işte üşeniyoruz sadece :D ve fazla bilgimizde yok senin kadr cfw yapmayı bilmiyorum o c# ve c++calibere ui de azcık bilgim var cfw yapamyı çözdümmü bulurum onları ben :D


işallah bu düşüncelerin bir gün gerçeye kavuşur
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Smiley.mif falan baktım yok ondada. Neyden kaynaklanıyor bulamadım.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
belco baba bize bi kıyak yapsanaaaaaa!!!!!! :aha:
 
Febris

Febris

Üye
yapsanaaaaaa yapsanaaaaaa yapmazkı ama :hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ayıp denen bişey var süründürme bize be ayıb ediyon ha :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Vermek istemiyor. Uzatmanın anlamı yok.
 
vg_engin

vg_engin

Üye
Batuu senden bir isteğim var bulabilirmisin bilmem şu kurtuluş abinin yaptığı C6-01 için hazırladığı keylock simgesi var ya o yazılımdan alabilirsin onun mavisini bulabilir misin kırmızı olan rengi mavi olacak umarım anlatabilmişimdir derdimi :))
 

sinerler

Üye
kamera mod çok iyi olmuş :oke: Tasarım önceki sürümlerdeki gibi yine sade ve hoş valla ne diyim eline sağlık :alkis
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Batuu senden bir isteğim var bulabilirmisin bilmem şu kurtuluş abinin yaptığı C6-01 için hazırladığı keylock simgesi var ya o yazılımdan alabilirsin onun mavisini bulabilir misin kırmızı olan rengi mavi olacak umarım anlatabilmişimdir derdimi :))

Bi sonrakinde yaparım onu. Kırmızıyı bende sevmedim pek.

Smiley.mif mi? Böyle dosya adı mı olur Nokia fwsinde? Haha :))

Var :)

kamera mod çok iyi olmuş :oke: Tasarım önceki sürümlerdeki gibi yine sade ve hoş valla ne diyim eline sağlık :alkis

Beğenmenize sevindim :) Sadelik seven biriyim :)
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Var :)
O dosya var da. Mesajların simgeleri core de olur diye biliyorum.
 
vg_engin

vg_engin

Üye
teşekkürler batuu :)
 
telepati75

telepati75

Üye
Batuu müzik çalar denge ayarlarına girince müzik çalardan attı buna bir çözüm var mı. Ayrıca müzik çalar ayarlarını nasıl sıfırlayabilirim format atmadan
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Batuu müzik çalar denge ayarlarına girince müzik çalardan attı buna bir çözüm var mı. Ayrıca müzik çalar ayarlarını nasıl sıfırlayabilirim format atmadan

AA yeni fark ettim. Buna çözüm bilmiyorum .s
 
belco2

belco2

Üye
AA yeni fark ettim. Buna çözüm bilmiyorum .s

çözüm müzük çalar v17.1.13 eksik portlanmış
dolby kulaklık uyumlu deyil
mpxaudioeffectsview.dll
mpxaudioeffectsviewplugin.dll
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
çözüm müzük çalar v17.1.13 eksik portlanmış
dolby kulaklık uyumlu deyil
mpxaudioeffectsview.dll
mpxaudioeffectsviewplugin.dll

Yeni müzik çalar attım düzeldi. Teşekkürler yinede :)

---------- Eklendi @ 03:25:24 ---------- Yazıldı @ 03:24:21 ----------

Yeni fw yi yayınlarım yarına.
+ Keylock iconu mavi yaptım.
 
telepati75

telepati75

Üye
Yeni müzik çalar attım düzeldi. Teşekkürler yinede :)

---------- Eklendi @ 03:25:24 ---------- Yazıldı @ 03:24:21 ----------

Yeni fw yi yayınlarım yarına.
+ Keylock iconu mavi yaptım.
bu gün bekliyoruz teşekkürler
 


Üst Alt