hmm belco da nasıl yaptıqını bilse şunu ve de paylaşaasa süper oluıcak yaw bide sana özel mesaj attım bi baksana
belco2 sırlarını söylemiyor bi türlü kiSöylese ne modder lar cıkıcak ortaya
![]()




Telif hakları ve Ticari sırlar, bilgi edinme hakkı kanunu dışında kaldığı için belco2'den sırları hakkında bilgi alamıyoruz
Eline sağlık Batu, bir de bunu yükleyip deneyelim.
Sonra Febris'in 3.0'ı çıkar ona geçeriz.
Sonra senin 5.0 çıkar tekrar ona geçeriz.
Sonra Febris, sonra belco, sonra sen...
Böyle sürer gider
Telefonlar flaş manyağı olacak yakında...
Dipnot: Akşam senin 4.0'ı (tabii yine kendi widgetlarımla) flaşlayıp izlenimlerimi yazarım.![]()
hmm belco da nasıl yaptıqını bilse şunu ve de paylaşaasa süper oluıcak yaw bide sana özel mesaj attım bi baksana
belco2 sırlarını söylemiyor bi türlü kiSöylese ne modder lar cıkıcak ortaya
![]()
ben paylaştıktansonra modları herkez yapar önemli olan kendiniz çözmeniz bir şeyleli yapmayı örenmeniz hazır modlarla herkez yazılım yapar kendiniz modlar hazırlamayı örenin ben nokia mühendisi dyilim ama yazılımdan çok iyi anlarım ve modları kendim yazarım zaten paylaştım modlar var müzik çalar v17.1.13 wep tarayıcı v8.3.1.1 power tuşunda simgeler qt v4.8
Telif hakları ve Ticari sırlar, bilgi edinme hakkı kanunu dışında kaldığı için belco2'den sırları hakkında bilgi alamıyoruz
Eline sağlık Batu, bir de bunu yükleyip deneyelim.
Sonra Febris'in 3.0'ı çıkar ona geçeriz.
Sonra senin 5.0 çıkar tekrar ona geçeriz.
Sonra Febris, sonra belco, sonra sen...
Böyle sürer gider
Telefonlar flaş manyağı olacak yakında...
Dipnot: Akşam senin 4.0'ı (tabii yine kendi widgetlarımla) flaşlayıp izlenimlerimi yazarım.![]()
aynen bigun ortaya karısık bişeyler yaparız akaar gider![]()
bu konuda haksın hocam ama mu mesaj sorunun modunu paylaşta bizde kurtulak yawben paylaştıktansonra modları herkez yapar önemli olan kendiniz çözmeniz bir şeyleli yapmayı örenmeniz hazır modlarla herkez yazılım yapar kendiniz modlar hazırlamayı örenin ben nokia mühendisi dyilim ama yazılımdan çok iyi anlarım ve modları kendim yazarım zaten paylaştım modlar var müzik çalar v17.1.13 wep tarayıcı v8.3.1.1 power tuşunda simgeler qt v4.8

bu konuda haksın hocam ama mu mesaj sorunun modunu paylaşta bizde kurtulak yaw![]()

Sadece bir ufak sorunumuz var mesajlardakş smiley kısmının yavaş acılması belco2 paylassa onu halletsen baska bişey istemem![]()

Aradım bulamadım onu. Paylaşmıyor o da yapıcak bişey yok![]()
