C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012

Sponsorlu Bağlantılar

asrabi

asrabi

Üye
Hadi Artık yükle Batu Seni bekliyorum sabah oldu :kop:
 


Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Gece bırakıp gittim upload ederken sorun çıkmış. Akşama kaldı.

---------- Eklendi @ 10:51:35 ---------- Yazıldı @ 10:29:14 ----------

Link Eklendi.
 
  • Beğen
Tepkiler: asrabi
asrabi

asrabi

Üye
eyvallah sağolasın hemen indirip deniyorum :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Dene bakalım :)
 
asrabi

asrabi

Üye
Yükledim Güzel Olmuş Eline Sağlık :)

#########################################################

Edit: Res attım telefona harbiden uçuşa geçti süper olmuş ya :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
BEğenmene sevindim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asrabi
SilentOne

SilentOne

Üye
bide senin kini deneyelim bu arada mesaj smile geldiğinde 1 2 saniye bekliyormu
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
bekliyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hmm belco da nasıl yaptıqını bilse şunu ve de paylaşaasa süper oluıcak yaw bide sana özel mesaj attım bi baksana
 
Febris

Febris

Üye
belco2 sırlarını söylemiyor bi türlü ki :D Söylese ne modder lar cıkıcak ortaya ;)
 
belco2

belco2

Üye
hmm belco da nasıl yaptıqını bilse şunu ve de paylaşaasa süper oluıcak yaw bide sana özel mesaj attım bi baksana

ben paylaştıktansonra modları herkez yapar önemli olan kendiniz çözmeniz bir şeyleli yapmayı örenmeniz hazır modlarla herkez yazılım yapar kendiniz modlar hazırlamayı örenin ben nokia mühendisi dyilim ama yazılımdan çok iyi anlarım ve modları kendim yazarım zaten paylaştım modlar var müzik çalar v17.1.13 wep tarayıcı v8.3.1.1 power tuşunda simgeler qt v4.8
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
belco2 sırlarını söylemiyor bi türlü ki :D Söylese ne modder lar cıkıcak ortaya ;)

Telif hakları ve Ticari sırlar, bilgi edinme hakkı kanunu dışında kaldığı için belco2'den sırları hakkında bilgi alamıyoruz :D

Eline sağlık Batu, bir de bunu yükleyip deneyelim.
Sonra Febris'in 3.0'ı çıkar ona geçeriz.
Sonra senin 5.0 çıkar tekrar ona geçeriz.
Sonra Febris, sonra belco, sonra sen...
Böyle sürer gider :)
Telefonlar flaş manyağı olacak yakında... :d:

Dipnot: Akşam senin 4.0'ı (tabii yine kendi widgetlarımla) flaşlayıp izlenimlerimi yazarım. :oke:
 
Febris

Febris

Üye
Telif hakları ve Ticari sırlar, bilgi edinme hakkı kanunu dışında kaldığı için belco2'den sırları hakkında bilgi alamıyoruz :D

Eline sağlık Batu, bir de bunu yükleyip deneyelim.
Sonra Febris'in 3.0'ı çıkar ona geçeriz.
Sonra senin 5.0 çıkar tekrar ona geçeriz.
Sonra Febris, sonra belco, sonra sen...
Böyle sürer gider :)
Telefonlar flaş manyağı olacak yakında... :d:

Dipnot: Akşam senin 4.0'ı (tabii yine kendi widgetlarımla) flaşlayıp izlenimlerimi yazarım. :oke:

aynen bigun ortaya karısık bişeyler yaparız akaar gider ;)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
hmm belco da nasıl yaptıqını bilse şunu ve de paylaşaasa süper oluıcak yaw bide sana özel mesaj attım bi baksana

Baktım kardeşm.

belco2 sırlarını söylemiyor bi türlü ki :D Söylese ne modder lar cıkıcak ortaya ;)

ben paylaştıktansonra modları herkez yapar önemli olan kendiniz çözmeniz bir şeyleli yapmayı örenmeniz hazır modlarla herkez yazılım yapar kendiniz modlar hazırlamayı örenin ben nokia mühendisi dyilim ama yazılımdan çok iyi anlarım ve modları kendim yazarım zaten paylaştım modlar var müzik çalar v17.1.13 wep tarayıcı v8.3.1.1 power tuşunda simgeler qt v4.8

Bazı şeyleri söylesen iyi olucak. :)

Telif hakları ve Ticari sırlar, bilgi edinme hakkı kanunu dışında kaldığı için belco2'den sırları hakkında bilgi alamıyoruz :D

Eline sağlık Batu, bir de bunu yükleyip deneyelim.
Sonra Febris'in 3.0'ı çıkar ona geçeriz.
Sonra senin 5.0 çıkar tekrar ona geçeriz.
Sonra Febris, sonra belco, sonra sen...
Böyle sürer gider :)
Telefonlar flaş manyağı olacak yakında... :d:

Dipnot: Akşam senin 4.0'ı (tabii yine kendi widgetlarımla) flaşlayıp izlenimlerimi yazarım. :oke:

Senin widgetler hangileriydi. Bundan daha güzelini bulamadım. Tabi zevk meselesi ;)

aynen bigun ortaya karısık bişeyler yaparız akaar gider ;)

Benim bu final gibi ya.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ben paylaştıktansonra modları herkez yapar önemli olan kendiniz çözmeniz bir şeyleli yapmayı örenmeniz hazır modlarla herkez yazılım yapar kendiniz modlar hazırlamayı örenin ben nokia mühendisi dyilim ama yazılımdan çok iyi anlarım ve modları kendim yazarım zaten paylaştım modlar var müzik çalar v17.1.13 wep tarayıcı v8.3.1.1 power tuşunda simgeler qt v4.8
bu konuda haksın hocam ama mu mesaj sorunun modunu paylaşta bizde kurtulak yaw :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Eklenmesini istediğiniz başka şeyler var mı ?
 
asrabi

asrabi

Üye
Sadece bir ufak sorunumuz var mesajlardakş smiley kısmının yavaş acılması belco2 paylassa onu halletsen baska bişey istemem :)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Sadece bir ufak sorunumuz var mesajlardakş smiley kısmının yavaş acılması belco2 paylassa onu halletsen baska bişey istemem :)

Aradım bulamadım onu. Paylaşmıyor o da yapıcak bişey yok :(
 
  • Beğen
Tepkiler: asrabi


Üst Alt