C6-01 Belle. BaTuu FW Hackli. v4.2 31.05.2012

Sponsorlu Bağlantılar

Febris

Febris

Üye
Batuu bi resim koyda görelim şunu bea :O
 


Kaya0362

Üye
bu benim hayatımda gördüğüm en berbat cfw:)
 

sinerler

Üye
kardeş sadelik bakımından çok iyi göz yormuyo. yazı fontu da çok hoşuma gitti valla. Ama fotograf çekimi orjinalle aynı. benim için kamera modu olmazsa olmaz. bu yüzden tereddütsüz belco2 nin cfw sine geri döndüm. Bi de müzik çalarda bas güçlendirici var. Bidahaki sürüme daha güçlü bass olan bi ekolayzer ekleyebilir misin? bu 2 şey hariç bence başarılı bi cfw :oke:
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Kamera modu vardı normalde unuttum pc format çekince 1 günde baştan yaptım cfw yi. Ama fark göremedim ben normalde de aynı fotoğraf çekiyor ? Kamera modunun farkı nedir?

Ekolayzer dosyasını verirsen olabilir.
 

sinerler

Üye
Kamera modu vardı normalde unuttum pc format çekince 1 günde baştan yaptım cfw yi. Ama fark göremedim ben normalde de aynı fotoğraf çekiyor ? Kamera modunun farkı nedir?

Ekolayzer dosyasını verirsen olabilir.

çekimlerde gözle görülür bi düzelme oluyo.
pek bu işlerden anlamıyorum ekolayzer şeyini falan:ağlarım: işte bu 2sini yapmaya çalış. Tasarıma dokunma bence çünkü çok kullanışlı.:oke:
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bi daha fw yaparsam o zmana düşüneyim.
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Benim fikrimce imza olmasa daha iyi cfw olacakmış ama yinede ellerine sağlık bir dahaki sürümü daha kaliteli bekliyoruz :D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Benim fikrimce imza olmasa daha iyi cfw olacakmış ama yinede ellerine sağlık bir dahaki sürümü daha kaliteli bekliyoruz :D

Adımı bi yere yazmam gerek ama o kadar uğraşıorm kaç gün.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Kalsın böyle. :)
 

soyluozcan

Üye
Başarılı gibi duruyor ama bir sorum olacak. Menü akıcı mı hızı nasıl?
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Orjinaldeki gibi
 

soyluozcan

Üye
Genel olarak başarılı. Batarya ve şebeke simgesi yapmacık olmuş. Efektler kötü. Widgetlar çok iyi. Menüler orjinal kadar değil ama yinede akıcı pek sıkıntı yok. Bazı yerleri orjinal bırakman iyi olmuş. 10 üzerinden 7. Neden ısınamadım bilmiyorum efekt seçimin pek iyi değil. Bence final yapmamalısın C6-01 için sadece bir iki usta var. Neden 3. olmayasın

-edit-

şu an batarya ikonunu değiştirmek için uğraşıyorum sonrada efektleri halledip bunu kullanıcam telefonu bir kaç kez aç kapa yaptım menüler oldukça hızlandı. teşekkürler

-2.edit-

qt uygulamalar açılmıyor.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Efectleri orjinal kullanmıştım ilk iki sürüm. Sonra değiştir dediler bende bu fena değil dedim koydum. Batarya simgesini değiştirmek istiyorsan rofs3 ü değiştir.

Qt 4.8 Yüklü Fw içerisinde.
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Dayanamadım yeni fw çıkardım. Böylesi çok daha güzel.
 


Üst Alt