Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
benim bilgim ve benim üretim modlar sadace benim yayınladım yazılımda mevcut gerisi boş........
SilentOne
Üye
baba walla bişi demiyorum sana sonuçta telif hakkı senin yani ama soyle bişi var sen yazılımını yayınlıyon biz kullanıyoruz güzel hoş işinide iyi yapıyorsun onda bi sorun yok ama sadece mesaj dosyalarının olduqu kısmı bulursak modu almakta sorun olmaz ama işte üşeniyoruz sadece ve fazla bilgimizde yok senin kadr cfw yapmayı bilmiyorum o c# ve c++calibere ui de azcık bilgim var cfw yapamyı çözdümmü bulurum onları ben
baba walla bişi demiyorum sana sonuçta telif hakkı senin yani ama soyle bişi var sen yazılımını yayınlıyon biz kullanıyoruz güzel hoş işinide iyi yapıyorsun onda bi sorun yok ama sadece mesaj dosyalarının olduqu kısmı bulursak modu almakta sorun olmaz ama işte üşeniyoruz sadece ve fazla bilgimizde yok senin kadr cfw yapmayı bilmiyorum o c# ve c++calibere ui de azcık bilgim var cfw yapamyı çözdümmü bulurum onları ben
Smiley.mif falan baktım yok ondada. Neyden kaynaklanıyor bulamadım.
doctorrr
Üye
belco baba bize bi kıyak yapsanaaaaaa!!!!!!
Febris
Üye
yapsanaaaaaa yapsanaaaaaa yapmazkı ama
doctorrr
Üye
ayıp denen bişey var süründürme bize be ayıb ediyon ha
Batuhan Apatay
Üye
Konu Sahibi
Vermek istemiyor. Uzatmanın anlamı yok.
vg_engin
Üye
Batuu senden bir isteğim var bulabilirmisin bilmem şu kurtuluş abinin yaptığı C6-01 için hazırladığı keylock simgesi var ya o yazılımdan alabilirsin onun mavisini bulabilir misin kırmızı olan rengi mavi olacak umarım anlatabilmişimdir derdimi )
Batuu senden bir isteğim var bulabilirmisin bilmem şu kurtuluş abinin yaptığı C6-01 için hazırladığı keylock simgesi var ya o yazılımdan alabilirsin onun mavisini bulabilir misin kırmızı olan rengi mavi olacak umarım anlatabilmişimdir derdimi )
Var
O dosya var da. Mesajların simgeleri core de olur diye biliyorum.
vg_engin
Üye
teşekkürler batuu
telepati75
Üye
Batuu müzik çalar denge ayarlarına girince müzik çalardan attı buna bir çözüm var mı. Ayrıca müzik çalar ayarlarını nasıl sıfırlayabilirim format atmadan
Batuu müzik çalar denge ayarlarına girince müzik çalardan attı buna bir çözüm var mı. Ayrıca müzik çalar ayarlarını nasıl sıfırlayabilirim format atmadan