Genel olarak başarılı. Batarya ve şebeke simgesi yapmacık olmuş. Efektler kötü. Widgetlar çok iyi. Menüler orjinal kadar değil ama yinede akıcı pek sıkıntı yok. Bazı yerleri orjinal bırakman iyi olmuş. 10 üzerinden 7. Neden ısınamadım bilmiyorum efekt seçimin pek iyi değil. Bence final yapmamalısın C6-01 için sadece bir iki usta var. Neden 3. olmayasın
-edit-
şu an batarya ikonunu değiştirmek için uğraşıyorum sonrada efektleri halledip bunu kullanıcam telefonu bir kaç kez aç kapa yaptım menüler oldukça hızlandı. teşekkürler
-2.edit-
qt uygulamalar açılmıyor.