Bunu nasıl oyun haline getiririz?

Sponsorlu Bağlantılar

İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
Bunu nasıl oyun haline getiririz?

Bunu oyun haline nasıl getiririz ve çok uğraştırırmı?
 


Kayahan14

Kayahan14

Üye
Swf yi bi upload sitesine upload etsen bakıyım
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
hocam ben şu anda mobildeyimde bi yardımcı olsan yani sen upload etsen :D (yüzsüzlük vol2) :D
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Ben mobil olduğum için diyorum indiremiyorum göremiyorum nasıl upload ediyim sence :D

- - - Eklendi - - -

Ben mobil olduğum için diyorum indiremiyorum göremiyorum nasıl upload ediyim sence :D
 

burakkk97

Üye
Ben indirdim spacebar istiyo bi iki yerde o da olmadığından telefonda oynanmaz :(

- - - Eklendi - - -

Normal tarayıcıdan girin indirmeye başlıyor.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Olmaz o zaman :(
 
catdog136

catdog136

Üye
swf yi indirip telefona atın, çalışırsa çalışır :)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
çalışır herhalde
 

burakkk97

Üye
Açılıyor ama başlamak için spacebar'a bas diyo biz de olmadığından basamıyoruz :(
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
tüh :D neyse artık bi dahaki sefere :D
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
Space bar için sanal klavye ile deneyen var mi?
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
yok galiba
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
denesen iyi olur
 
achambo

achambo

Üye
internete girebiliyim bir:D telden

- - - Eklendi - - -

tarayıcıya hiç girmedim:D şimdi dondu 2-3 kez donunca normal çalışıyo:D


- - - Eklendi - - -

olduuuuuu çoookkk teşekürler:)


- - - Eklendi - - -

adam kesiyom:ehe
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
bende yaptım oleyyyy :D (c6-01)
 

burakkk97

Üye
Nasil oldu bana da anlatin :)
 
baronet1905

baronet1905

Üye
nasıl yaptınız la ???
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
:hmmm
 
achambo

achambo

Üye
e7 nin fiziksel klavyesiyle ama qwe çalışmıyo sadece asd ile oynuyom
 


Üst Alt