Puzzle Symbian için robotfindskitten

Sponsorlu Bağlantılar

SymPsion

SymPsion

Üye
    Konu Sahibi
ne bileyim 3rd pary clientler falan
Aslında bu tarz istemcilerde J2me dahil hepsi kullanılıyor. Ama Symbian'a yeniyseniz. Qt yada J2me daha iyi gibi. Merak ettiğiniz sorular varsa yazın bana onları arkadaşıma da sorayım. O bu konuda çok daha iyi. Aktif bir kaç Symbian geliştiricisi den biridir kendisi.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Notxr


Notxr

Notxr

Üye
Aslında bu tarz istemcilerde J2me dahil hepsi kullanılıyor. Ama Symbian'a yeniyseniz. Qt yada J2me daha iyi gibi. Merak ettiğiniz sorular varsa yazın bana onları arkadaşıma da sorayım. O bu konuda çok daha iyi. Aktif bir kaç Symbian geliştiricisi den biridir kendisi.
o zaman qt şeçeyim videosuna bakmıştım kullanıcı dostu.
 
SymPsion

SymPsion

Üye
    Konu Sahibi
o zaman qt şeçeyim videosuna bakmıştım kullanıcı dostu.
Tabi. Ayrıca Qt sayesinde Sadece Symbian değil MeeGo'ya da aktarabilirsiniz çalışmanızı. Ve Standart C++'dır. Öğrenme eğrisi çok daha iyidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Notxr
Notxr

Notxr

Üye
Tabi. Ayrıca Qt sayesinde Sadece Symbian değil MeeGo'ya da aktarabilirsiniz çalışmanızı. Ve Standart C++'dır. Öğrenme eğrisi çok daha iyidir.
ooo daha iyi qt archive da sürümüde var zaten
 
  • Cool
Tepkiler: SymPsion


Üst Alt