cehili
Üye
1 yıl oldu hala ödüyorum
Emin olabilirsin o kadar uzun sürmüyor![]()
Ama şikayetim yok orası ayrı 
1 yıl oldu hala ödüyorum
Emin olabilirsin o kadar uzun sürmüyor![]()
Ama şikayetim yok orası ayrı 
Emin olabilirsin o kadar uzun sürmüyor![]()
Almama gerek yok kardeşim yaşıyorum bire birTamam , Ufuk abi not al bunu

Karşıdakinin içi rahatsa sorun yok zaten1 yıl oldu hala ödüyorumAma şikayetim yok orası ayrı
![]()
Benim içim rahat değil, ondan atlıyorum 
Almama gerek yok kardeşim yaşıyorum bire bir![]()
Her seferinde ben ödicem diye davranır parayı çıkarır verirken tutarım garsonun yanında birşey demem ama sonra biraz kızarım.Ama bunlar güzel şeyler
Karşıdakinin içi rahatsa sorun yok zatenBenim içim rahat değil, ondan atlıyorum
![]()

Her seferinde ben ödicem diye davranır parayı çıkarır verirken tutarım garsonun yanında birşey demem ama sonra biraz kızarım.Ama bunlar güzel şeyler![]()



Öderim ya sıkıntı yok. Doğum günü,yılbaşı,sevgililer günü,yıldönümü gibi şeylerde geri dönüşü oluyor bu ödemelerin baya kaliteli hediyelerleEvet güzelmişEee kızıyorsan ödersin tabii bir senedir
![]()
Dışarı çıkıp hesap ödettiresim geldi![]()

Öderim ya sıkıntı yok. Doğum günü,yılbaşı,sevgililer günü,yıldönümü gibi şeylerde geri dönüşü oluyor bu ödemelerin baya kaliteli hediyelerle![]()
D: 




Okuyamadım uzunduKısa ve öz: Erkek Öder belirli bir müddet iş ciddiye binince ortaklaşa paylaşılır
![]()

hahaa muhallebıcı kaldımı ya


2 sokak ötedeki çorbacıya gideriz bi kelle paça ısmarlarım olur biter![]()

2 sokak ötedeki çorbacıya gideriz bi kelle paça ısmarlarım olur biter![]()

imza maşallah şiir gibi ama güzelErkeğe yıkmak olmaz kanımca![]()
İmzamda anlatıyor bazı şeyleri zaten.
