Haber Bugün ios 9.1 beta çıktı galiba

Sponsorlu Bağlantılar



58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
:icelim: Arkadaslar jb buldum ama 9.0.1 9.0.2 için galiba
 
58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
Taig i nin hatta baktm keşke gncellememiş olsaydm dedm :(
9.0.2 nin imzası kapandımı acaba 9,0.1 kapalı bildigm kadaryla
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
Taig i nin hatta baktm keşke gncellememiş olsaydm dedm :(
9.0.2 nin imzası kapandımı acaba 9,0.1 kapalı bildigm kadaryla

Kendi sitesi değil.
 
58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
Ama ordaki resimde 9.0.2 yazıodu gordum jb fotodu atmşlardı
En altta metod 2 de
 
58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
:( hevesim kırıldı :(
 
58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
Ya jb den hala haber yokmu bu ara 9.1 Beta5 güncellemesi gelmiş :)
 
want to

want to

Üye
Resmi 9.1 ile gelir büyük ihtimalle jb. Özledim Jb'yi gelsin direk yapacam en basitinden denetim merkezine 3G butonu koysam yeter.
 
  • Beğen
Tepkiler: 58lanet65
58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
Hala jb gelmedimi yha
 
58lanet65

58lanet65

Üye
    Konu Sahibi
9.0.2 ipsw aktif dönenler varmı bilmiyorum ama cydia iyi stable çalışıo :D :D bide bn 17 tane repo ykledim 20 taneye yakında tweak kurdum miss :D :D
 

Benzer Konular

Cevap
23
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2626364
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
750
TheNightMare.
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
570
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
658


Üst Alt