Bir de unutulmaması gereken bir nokta var.Nexus 4 te 3g üzerinden video görüşmesi yapamıyosun ayrıca 4g de yok. Yarın öbür gün 4g ye Türkiye de geçerse sıkıntı çekebilirsiniz. Bi de güneşli günlerde telefonu dışarıda kullanmak gerçekten işkence oluyor çünkü parlaklığı çok az. Ama ben oyun oynamak istiyorum diyorsan en yüksek performanslardan birini nexus 4 sana sunar . Benden bu kadar . selamlar.