Eisoptrofobik
Üye
Bu telefonlar neden bu kadar ucuz?
Öncelikle bu benim forumda ilk konu açmam, yanlış yerse çok özür dilerim. Arkadaşlar internette gezerken birkaç yerde telefon gördüm. Bütün özellikler var ama fiyatları çok ucuz çin malı olmadığı söyleniyor. Hatta n97 bile var
250 tl ye hemde
kendiniz bakın
siteleri:
en kısa sürede yardım etmenizi ümit ediyorum teşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
o kadar kişi bakmış bi cevap veren yok
250 tl ye hemde
kendiniz bakınsiteleri:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
en kısa sürede yardım etmenizi ümit ediyorum teşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
o kadar kişi bakmış bi cevap veren yok


