Bu Ekran Görüntüleri Nokia Carla'ya mı Ait?

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu Ekran Görüntüleri Nokia Carla'ya mı Ait?
Güncellemenin 603, 700, 701 ve 808 PureView'e geleceği kesin. Ama 1. nesil S^3 cihazlar (C6-01, N8, C7, E7, E6...) için gelmeyeceği söyleniyor.

Ekran görüntülerinde yenilikler olarak şunlar dikkat çekiyor:
- Yeni qwerty klavye (Windows Phone'ye benziyor)
- Kilit aç simgesi olmaksızın kilit ekranı
- Ekran kilidini açmak için yeni bir yöntem (Swype)
- Yeni sürüm ve yeni kullanıcı arayüzlü müzik çalar
- MeeGo Harmattan'da olduğu gibi seçeneklerde mavi simgeler
- Yeni sürüm tarayıcı
- Tarayıcıda bazı geliştirmeler

Sizce ekran görüntüleri Nokia Belle FP2, Nokia Carla veya başka bir şeye mi ait?






 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan, Dandanakan92, ersoyoral ve 1 kişi daha


tandogucem

tandogucem

Üye
olabilir :)

ama 1. nesil cihazlara gelmemesi kötü olur heralde. sonuçta bi n8 in diğerlerinden pekte farkı yok gibi.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
klavye guzelmis ama muzik calar cok cirkin. carla degildir bence bu. bi kaci carlada da olabilir ama
 
tarxhn

tarxhn

Üye
ben carlaya benzettim
 
abdurrahmancam

abdurrahmancam

Üye
belle çıkmadan önce Yine aynen bu şekilde görseller çıkmıştı. Sonra resmi olarak açıklanmıştı. Büyük ihtimal bu fp2 olabilir ve orjinal sürüm çıkmadan cfw si çıkabilir.
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
1.nesile gelsin ve son olacaksa öyle son olsun.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
fp2 bu
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
hadi hayırlısı zaten bu aralar 2.nesillere güncelleme gelecegi dedikodusu var
 
TheMadness

TheMadness

Üye
fw çıkınca alırız klavyeyi
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bizim cfw ustaları tek tek cımbızla ayıklar gibi ayıklarlar bunları
 
  • Beğen
Tepkiler: selam12345

lprmrtkck

Üye
biri tweet atmıştı hatırlamıyorum 1. nesillerede güncelleme gelicek ama haziran sonundaydı 2. nesillere nisan sonunda falan çıkıcaktı
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
abi süperler yaa kesinlikle inşallah birinci seriye de çıkar cihazlar manyak olur çıkarsa. Çkmayacaksa da sırf bunun için bekler lumia görünümlu bi symbian tel wardı 801 mydi neydı hatırlayamadm ama onu alıcam wala
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar klavye güzel görünüyor ama ingilizce klavye o belle klavyesi de ingilizce yapınca buna benziyor
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
bence bu FP2 den ama o Android duvar kağıdı ne ayak çözemedim ;)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Tam Fp2 diyordum ta ki o Android duvar kağıdını görünce kafam iyice karıştı . Bence bu da kırpılarak bize gelir çünkü 4 senelik 5800 bile hala güncelleme alıyor . Bizimkiler daha 1.5 bilemedin 2 yıllık .
 
SilentOne

SilentOne

Üye
kullanıcıların mail bombardımanına maruz kalınca zorla çıkartıyorlar adamlar
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Android resmi tam bi ironi olmuş fp2 olabilir..
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
1.nesilede gelse iiydi :dry:
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen tambir ironi olmuş
 


Üst Alt