Borg: Yeni Bir Facebook Uygulaması

Sponsorlu Bağlantılar

Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Borg: Yeni Bir Facebook Uygulaması
QT ile yazılan yeni bir Facebook uygulaması olan Borg, aynı zamanda şu ana kadar gördüğüm en muhteşem uygulamalardan biri de sayılabilir. Hemen lafa girdim, en iyisi tekrardan alayım.











Borg, Facebook uygulamaları arasında en iyisi diyebilirim. Zaten resimlerden de görebiliyorsunuz. Albüm, yerler, yorum, "Whats on your mind?" yani "Ne düşünüyorsun?" gibi herşey. iPhone uygulamaları ile yarışabilecek nitelikte bir uygulama.

İndirmeye gelince, Qt 4.7.3 yüklü olması lazım telefonunuzda. Bunu yükledikten sonra adresinden veya indirebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: lasta, dust61, Kurtuluş40 ve 1 kişi daha


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Teşekkürler
 

hendeklee

Üye
qt yi nerden bulabiliriz

----------Eklendi @ 14:01:36 ---------- Yazıldı @ 13:46:33 ----------

uygulamayı telefondan indirdim oviden ama program acılıyor bişe dönüyor ortada ondan sonra kapanıyor
 
ftsrn123

ftsrn123

Üye
qt yi nerden bulabiliriz

----------Eklendi @ 14:01:36 ---------- Yazıldı @ 13:46:33 ----------

uygulamayı telefondan indirdim oviden ama program acılıyor bişe dönüyor ortada ondan sonra kapanıyor


aynen bendede aynı sorun var qt yüklü olmasına rağmen..
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Ben QT'yi atmıştım. QT'nin son sürümü olmasına ve de tüm bağlı uygulamaları olduğuna dikkat edin. QT nerede kurulmuşsa Borg'u da oraya atın :)
 

sanane1438

Üye
birader uygulamak direk C kuruluyor bende hiç yüklenmiyor bile
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Sohbette olsaydı daha iyi olurdu bence.
 
furkan5800

furkan5800

Üye
saol
 
emmi

emmi

Üye
yüklenecek gibi oluyor sonra yüklenemedi uyarısı veriyor ? sorun ne acaba:hmmm
 
61semih

61semih

Üye
guzelmiş.feyste sohbet ıcın cepten windowsmobile 6.5 için fim adlı program var belkı dıger ısletım sıstemlerı ıcınde vardır?
 
The Best OEZIL

The Best OEZIL

Üye
Nimbuzz, ebuddy facechat ıcın. Bu program bende de clmadı
 
KELGER

KELGER

Üye
komut dosyası

error occurred , status: undefined '' böyle bir hata veriyor
 

baranas

Üye
Program açılıyo internete girmeye izin ver eflan diyo veriyorum kalıyo öle beyaz ekran nasıl çözebilrim
 
emmi

emmi

Üye
programı çalıştırabilen varmı ben herşeyi yapmama rağmen olamadı açılır gibi oluyor, sonra atıyor programdan :(:hmmm
 
''zeus''

''zeus''

Üye
qt nerden bulcaz yaa ??
 
u_cosar

u_cosar

Üye
şekil olarak güzel saol:oke:
 
vedatvedat

vedatvedat

Üye
güzel program birde Türkce karekterleri olsa mükkemmelll
 

brsdygn7

Üye
yer bildirimi olması oldukça iyi , teşekkürler :good:
 


Üst Alt