Aha zaten forumda 2 kişi c5-03 için cfw yapıyodu.1'i androide geçmiş, masterhone de gitsin ios'a geçsin bizde kös kös oturalım. Hayırlı olsun kardeşim. Ne kadara aldığını acaba ogrenebılır miyim ? Ve sonra c5-03 'ü satınca kaça gittiğinide yazabilir misin
Mantıklı olursa bende kayabılırım
![]()
200 e gidior en fazla c5-03 oda temiz ise.. C5-03 çöpe girene kadar benimle şuan v23 için son bi cfw hazırlıyorum ondan sonra bende kaçar smbian çekilecek dert değil.Malesef C5-03 bütün kullanıcılarını perişan etti. Teşekkürler NOKIAAha zaten forumda 2 kişi c5-03 için cfw yapıyodu.1'i androide geçmiş, masterhone de gitsin ios'a geçsin bizde kös kös oturalım. Hayırlı olsun kardeşim. Ne kadara aldığını acaba ogrenebılır miyim ? Ve sonra c5-03 'ü satınca kaça gittiğinide yazabilir misin
Mantıklı olursa bende kayabılırım
![]()
200 e gidior en fazla c5-03 oda temiz ise.. C5-03 çöpe girene kadar benimle şuan v23 için son bi cfw hazırlıyorum ondan sonra bende kaçar smbian çekilecek dert değil.Malesef C5-03 bütün kullanıcılarını perişan etti. Teşekkürler NOKIA
100 verseler yine iyi 

BEN SENİN yerinde olsam telefoncuya cfw li haliyle yollarım satarken bak abi yok böle özellik falan bizim arkdaşınkini öyle sattık 250 verdi c5-03 üstüne adam elimde bi kaç cihaz daha var bu hale getirin tel başı 25 lira verim dediBenim telfonun 200 e gitmesine imkan yok100 verseler yine iyi
![]()

BEN SENİN yerinde olsam telefoncuya cfw li haliyle yollarım satarken bak abi yok böle özellik falan bizim arkdaşınkini öyle sattık 250 verdi c5-03 üstüne adam elimde bi kaç cihaz daha var bu hale getirin tel başı 25 lira verim dedi
- - - Eklendi - - -
bu arada deliler gibi v22 ye dönmek istiyorum bi yolu var mıdır acaba ?
msn girebildiğinde söyle bir iki yöntem deneriz
şuan lanet ola dioyorumGeçen msn den çok beğendim diyordun noldu birden abi yamsn girebildiğinde söyle bir iki yöntem deneriz
![]()
açtım msnTbi yazarım. S2 yi 650 liraya aldım
telefonun gerçek olduğundan emin misinEger amerikadan almissa kazik yemis bile diyebilirim
650 imkansıztelefonun gerçek olduğundan emin misin
650 imkansıztelefonun gerçek olduğundan emin misin
Arkadaşımdan aldım çok sıkışıktı benimde telefonunda gözüm vardı zateneyvallahyeni telefonun hayırlı olsun
helal olsun

